۱۲ هزار متر اراضی ملی تصرف‌شده در سرپل‌ذهاب آزاد شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۹۶۹۷
۱۲ هزار متر اراضی ملی تصرف‌شده در سرپل‌ذهاب آزاد شد
فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: ۱۲ هزار مترمربع اراضی ملی تصرف شده این شهرستان توسط زمین‌خواران باتلاش ماموران انتظامی آزادسازی شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سرهنگ منوچهر رضایی، افزود: همچنین با تلاش ماموران انتظامی سرپل ذهاب در خرداد ماه گذشته ۴۲۵ هزار دینار ارز و ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اسکناس جعلی از قاچاقچیان در این شهرستان کشف شد.

او اظهارداشت: کشف ۲۵ فقره سرقت، ۲ کیلوگرم انواع موادمخدر و چهار قبضه گلوله به جا مانده از دوران دفاع مقدس از دیگر اقدام های پلیس این شهرستان در یک ماه گذشته است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: در راستای اعمال قانون با ۱۲ هزار و ۶۷۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف برخورد و در مجموع ۱۷۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

سرهنگ رضایی علت توقیف این خودروها و موتورسیکلت های متخلف را سلب آسایش، آرامش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تردد با پلاک مخدوش، سرعت غیرمجاز، آلودگی صوتی در معابر و حرکات مارپیچ و خطرناک عنوان کرد.

او گفت: دستگیری ۲۱ سارق، خرده فروش و مجرم و کشف ۳۱۳ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال نیز از دیگر اقدام های پلیس این شهرستان در ماه گذشته بوده است.

رضایی با اشاره به انجام بازدید از ۱۲۵ واحد صنفی و برخورد با ۵۲ واحد متخلف که فاقد پروانه کسب بودند، اظهار داشت: یکی دیگر از اقدام های انجام شده ارایه ۵۸۲ مورد خدمات و احکام قضایی بوده است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب اضافه کرد: ماموران انتظامی سرپل ذهاب برای امنیت مردم در مجموع طی ماه گذشته یک هزار و ۱۳۹ ماموریت انجام دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز