دیدار دکتر جاودان سیرت با سردار حکمتیان راز به مناسبت حماسه پد خندق

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۷:۴۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۰۰۳۴
دکتر جاودان سیرت سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل با سردار حکمتیان راز فرمانده تیپ ۴۸ فتح دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل؛ دکتر سعید جاودان سیرت ضمن گرامی داشت حماسه پد خندق از تلاشهای  فرماندهی تیپ ۴۸ فتح و مجموعه سپاه به جهت تلاش در کنترل کرونا ویروس و همکاری مداوم در گندزدایی مراکز درمانی و شهر تشکر و خاطرنشان کرد مردم قدرشناس، خصوصا حوزه درمان همیشه حضور شما را در کنار خود احساس کرده و قدردان این همکاری ها و مساعدتها هستند.

سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل ضمن تشریح عملکرد مرکز معین کرونای استان و حوزه درمان تاکید کرد: مردم باید بدانند که فرزندان آنها در حوزه درمان تا پای جان و شبانه روز در حال خدمت رسانی به بیماران هستند...

 وی گفت : مدارک و اسناد زیادی از موفقیت درمان بیمارانی وجود دارد که حتی بعضا دارای سن بالا و بیماری ضمینه ای بودند و اگر مرگ و میر در استان کم هست یکی از دلایل آن همین تلاشهای شبانه روزی همکاران ما درحوزه درمان است و همچنین تلاشهای حوزه بهداشت در زمینه  کنترل و غربالگری است ، البته ما این را وظیفه خود میدانیم ولی از مردم میخواهیم با توجه به اینکه در استان به مرز هشدار رسیدیم  این بیماری را جدی بگیرند و مثل قبل همراه ما باشند.

سرپرست بیمارستان معین کرونای استان هشدار داد : پیک دوم بیماری در استان شروع شده و تعداد مراجعین به بیمارستان تقریبا ۶ برابر شده و به تبع آن تعداد مبتلایان سیر صعودی دارد و باید بگویم که متاسفانه با این روند روزهای خوبی را پیش بینی نمیکنم و باز از مردم استدعا دارم که از حضور در مراسمات و جشنهای عروسی و تجمعات خود داری و در صورت حضور حتما از ماسک استفاده کنند.

سردار حکمتیان راز ضمن گرامی داشت سالگرد حماسه پد خندق  ۴ مرداد،که برگ زرینی در تاریخ پر افتخار این استان است گفت : شما امروز سرداران و سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستید که وجود و تلاش شبانه روزی شما ما را یاد رشادتهای همرزمانمان در حماسه پد خندق، رشادتهای ۸سال دفاع مقدس و همرزمان شهیدمان می اندازد و نه تنها ما که همه مردم قدردان زحمات کادر درمان هستند.

وی گفت : تلاشها و زحمات حوزه درمان را زیر نظر داشته و با تمام توان در کنار آنها هستیم و عملکرد بی نظیر حوزه  بهداشت و درمان استان  باتوجه به آمار و ارقام سندی ماندگار بر تاریخ پر افتخار علوم پزشکی استان است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح افزود: مجموعه سپاه اعتقاد دارد که مردم ولی نعمتهای آنها هستند و هر چه برای مبارزه با ویروس کرونا انجام داده ایم کمترین بود و ما همیشه اماده ایم که جانمان را برای وطن و مردم فدا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز