به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ؛

پلمب ۸ تالار پذیرایی ، ۳ واحد گیم​ نت و ۵ واحد سفره خانه‌های سنتی

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۰۱۲۴
پلمب ۸ تالار پذیرایی ، ۳ واحد گیم​ نت و ۵ واحد سفره خانه‌های سنتی
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت : ۸ تالار پذیرایی ، ۳ واحد گیم​ نت و ۵ واحد سفره خانه‌های سنتی به دلیل استفاده از قلیان به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در یک هفته گذشته پلمب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ازپلمپ16 واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در خراسان جنوبی خبرداد و عنوان کرد: اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان در راستای وظایف محوله ، از ابتدای شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های مرتبط با صنوف پر خطر وطرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند را برابر مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا در  استان اجرا کرده است.

وی گفت : به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف درخصوص  رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، مأموران اماکن پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی با همکاری اداره بهداشت از واحد‌های صنفی در سطح استان بازدید می کنند.
سرهنگ حیدری افزود : از ابتدای شیروع ویروس کرونا ، با توجه به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مطالبه عمومی ایجاد شده از سوی شهروندان نسبت به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی از اصناف متخلف، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های مسئول؛ تعداد ۲۵۷ واحد صنفی متخلف پلمب شد.
وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح‌ها رعایت قوانین نظام صنفی و پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه است، افزود: برابر ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی با واحد‌های صنفی متخلف برخورد شده است.
سرهنگ حیدری با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع ویروس کرونا، به شهروندان توصیه کرد: حتی المکان شهروندان از شرکت در نشست‌های خانوادگی، جلسات عروسی یا موارد غیر ضروری خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز