مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

پروژه استادیوم تختی گچساران ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۰۱۳۵
پروژه استادیوم تختی گچساران ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از پروژه استادیوم تختی شهرستان گچساران از پیشرفت 80 درصدی این پروژه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد ؛علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از پروژه استادیوم تختی شهرستان گچساران از پیشرفت 80 درصدی این پروژه خبر داد.
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه نجاتبخش حراست اداره کل ،محمودی رئیس حوزه مدیریت ،عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران ،باشت باوی معاون اداره شهرستان و کریمی و نارکی ناظرین طرحهای عمرانی ،از روند پروژه استادیوم تختی شهرستان گچساران بازدید و خواستار تسریع در اتمام این پروژه شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان در خصوص روند این پروژه بیان داشت:
پروژه استادیوم تختی گچساران در دوم فاز در دست اجراست .
فاز اول این پروژه شامل جدول کشی ،خاکبر داری و خاکریزی ،ماکادوم ،بتون ریزی سکوی تماشاگران با اعتبار 320 میلیون تومان از دیماه 1398 آغاز و خوشبختانه با پیشرفت 100 درصدی به اتمام رسید.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ازاجرای فاز دوم این پروژه شامل کشت چمن با اعتبار 140 میلیون تومان و از محل اعتبار استانی خبر و تصریح کرد :کشت چمن استادیوم تختی گچساران در زمینی به مساحت 8140مترمربع با پیشرفت فیزیکی 80 درصد توسط حوزه دفتر فنی و مهندس اداره کل و شهرستان گچساران در دست اجرا می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز