بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از پروژه استخر شنای بانوان گچساران

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۰۱۴۰
بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از پروژه استخر شنای بانوان گچساران
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان بهمراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از روند اجرایی پروژه استخر شنای بانوان گچساران بازدید کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد ؛علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان بهمراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از روند اجرایی پروژه استخر شنای بانوان گچساران بازدید کرد .

سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد که به منظور بازدید از اماکن و پروژه های ورزشی به شهرستان گچساران سفر کرده بود ،از روند اجرایی پروژه استخر شنای بانوان گچساران بازدید و خواستار تسریع در روند احداث این پروژه شد.
در این بازدید علوی مدیر کل ،نجاتبخش رئیس اداره حراست اداره کل ،محمودی رئیس دفتر حوزه مدیریت ،عبدالخانی و باشت باوی رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران ،قلی پور رئیس هیات کوهنوردی استان و نارکی و کریمی ناظرین دفتر فنی و مهندسی حضور داشتند.
مدیر کل ورزش و جوانان کهیگلویه بویراحمد در حاشیه این بازدید در خصوص روند پروژه استخر شنای بانوان گچساران گفت :استخر شنای بانوان گچساران در زمینی به مساحت 17000 متر مربع و با اعتبار چهار میلیارد تومان در سال 1396 آغاز شد.
علوی محل اعتبارات ساخت این پروژه را هدایایی خاص وزارت نفت عنوان و ضمن تشکر از حمایت و پیگیریهای نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت :پیشرفت فیزیکی این پروژه 65درصد
می باشد .
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تاکید بر نظارت و تسریع در اتمام این پروژه ، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و افتتاح پروژه استخر شنای بانوان گچساران را سه میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار استخر شنای بانوان گچساران در سال 1400 افتتاح خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز