استاندار مرکزی:

قوه قضائیه نقطه عطف توسعه مدنی، سلامت اجتماعی و از اساسی‌ترین حقوق فردی و اجتماعی انسانهاست

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۰۵۷۰
قوه قضائیه نقطه عطف توسعه مدنی، سلامت اجتماعی و از اساسی‌ترین حقوق فردی و اجتماعی انسانهاست
استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضائیه این هفته را فرصت ارزشمندی برای تشریح خدمات این قوه عنوان کرد.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده در این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، آورده است: نامگذاری ایام شهادت شهید آیت‌الله دکتر بهشتی به عنوان معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور تحت عنوان هفته قوه قضائیه، ضمن تاکید بر بزرگداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار، فرصتی برای یادآوری رسالت عظیم فعالان پاک‌دست و عدالت طلب این عرصه حساس و گسترده و تقدیر از گام‌های استواری است که در مسیر احقاق حقوق جامعه برداشته می‌شود.
وی در این پیام آورده است: بی شک دستگاه قضا به عنوان عامل صیانت از کرامت انسانی و برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و دفاع از مظلوم، یکی از مهمترین ارکان جامعه و عملکرد آن، نقطه عطف توسعه مدنی، سلامت اجتماعی و از اساسی‌ترین حقوق فردی و اجتماعی انسانهاست.

آقازاده در پیام خود افزوده است: مرور عملکرد دستگاه قضا در دوران استقرار نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که این دستگاه حساس گام های بزرگی را در جهت احقاق حقوق فردی و اجتماعی آحاد مردم و تحقق بخشیدن عدالت در جامعه برداشته و بخش مهمی از امنیت پایدار و توسعه همه جانبه کشور و استان در گرو تلاش‌های بی شائبه و مستمر مسئولان و کارکنان خدوم این مجموعه است .
استاندار مرکزی در این پیام آورده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل هفته قوه قضائیه را به همه مسوولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان و خدمتگزاران این عرصه تبریک عرض کرده، زحمات و تلاش‌های این عزیزان را ارج نهاده و از تعامل، همکاری و هماهنگی مجموعه دادگستری استان مرکزی تشکر و قدردانی می نمایم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز