هشداردبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی:

بیرجند و طبس مناطق (خیلی پرخطر ) کرونا در خراسان جنوبی اعلام شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۱۰۶۵
بیرجند و طبس مناطق (خیلی پرخطر ) کرونا در خراسان جنوبی اعلام شد
دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی گفت: براساس آخرین گزارش رنگ‌بندی مناطق کشور درخصوص شیوع بیماری کرونا توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های بیرجند و طبس در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) قرار دارند

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، غلامرضا شریف‌زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در استان خراسان جنوبی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در این رنگ‌بندی شهرستان‌های بشرویه، سربیشه، فردوس و قاینات در وضعیت نارنجی (پرخطر) هستند.

وی گفت: همچنین شهرستان‌های خوسف و زیرکوه در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های درمیان و سرایان در وضعیت سفید (کم‌خطر) قرار گرفته‌اند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به آمار و اطلاعات و رصد آمارها در استان آنچه امروز بایستی در اولویت همه مردم باشد حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است.

وی تصریح کرد: براساس نتایج مطالعاتی که توسط سازمان جهانی بهداشت به دست آمده است استفاده از ماسک در مناطق تجمعی می‌تواند سبب کنترل اپیدمی کرونا شود.

شریف‌زاده یادآور شد: اولین توصیه همه ما به هم استانی‌ها ضمن رعایت فاصله اجتماعی استفاده از ماسک به ویژه در مکان‌های پرتجمع است تا از این طریق مردم بتوانند سلامت خود و دیگران را حفظ کنند.

 

نظر شما