شمار قربانیان کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد به ۱۴ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۱۱۳۲
شمار قربانیان کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد به ۱۴ نفر رسید
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونای استان به 14 نفر خبر داد و گفت: 39 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1003 مورد گزارش شده است.

وی بااشاره به اینکه 5 بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو بستری هستند، ابراز داشت: امروز نیز جواب 98 نمونه از آزمایشگاه های سلولی مولکولی دریافت شد که درصد زیادی از مبتلایان به کووید 19 در شهرستان بویراحمد بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: متاسفانه سیر صعودی کرونا در استان ادامه داشته و روزانه تعداد مبتلایان در حال افزایش است. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: افزایش شمار مبتلایان به کرونای استان نتیجه کم توجهی به دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا است که علاوه بر به خطر انداختن سلامت فردی، سلامت جمعی را نیز به خطر انداخته است.

توصیه مداوم ما به مردم عزیز، رعایت اصول بهداشتی ،عدم شرکت در تجمعات و استفاده مداوم از ماسک است.

دبیر ستاد استانی کرونا در پایان خاطر نشان کرد: تقاضا داریم مردم ما را در کنترل این بیماری خطرناک  یاری نموده و هم پای حوزه بهداشت و درمان گام بردارند‌تا بتوانیم دوباره به شرایط عادی زندگی بازگردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز