معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

ظرفیت منابع انسانی غنی استان سمنان برای جلب نظر خیران مدرسه‌ساز نادیده گرفته نشود

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۱۳۱۱
ظرفیت منابع انسانی غنی استان سمنان برای جلب نظر خیران مدرسه‌ساز نادیده گرفته نشود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت : ظرفیت منابع انسانی غنی استان سمنان در بخش‌های علمی، هنری، اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی و ورزشی برای جلب نظر خیران مدرسه ساز نادیده گرفته نشود‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ منوچهر فخری  در نشست بسته اجرایی تحولی (آجر به آجر) باهدف استفاده از راهبرد جمع‌سپارها در گسترش مشارکت‌های مردمی در نوسازی مدارس در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: همایش‌هایی که باحضور خیران برگزار می شود همواره منشاء خیر و برکت است و امیدواریم از ظرفیت منابع انسانی غنی استان برای حضور مشتاقانه در طرح های خیران مدرسه ساز استفاده شود.
وی خاطر نشان کرد: استان سمنان منابع انسانی شاخصی در کشور دارد و باید اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برای شناسایی و برقراری ارتباط با این عزیزان اعلام آمادگی کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه، خیران از جایگاه والایی در جامعه برخوردار هستند، گفت: تکریم این عزیزان همواره مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی باشد.
دکتر فخری اضافه کرد: بخشی از مدارس استان سمنان فرسوده و تخریبی است که باید با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و همراهی دولت برای گره گشایی از این دغدغه اقدام کرد.
وی تصریح کرد: در صورت کمک ۵۰۰ میلیارد ریالی خیران در طرح آجر به آجر ، دولت هم یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان هزینه‌ می کند که این رقم برای رفع مشکلات زیرساختی در حوزه آموزش و پرورش قابل توجه است.
وی با بیان اینکه، هنر مدیران جذب خیران باشد،‌ ادامه داد: استفاده از ظرفیت خیران خرد برای مدرسه سازی رویکردی مهم برای نشر این اقدام خداپسندانه در جامعه است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: تمامی مسئولان و اقشار جامعه به نوعی به مدرسه و آموزش و پرورش مدیون هستند و باید تمامی مسئولان برای گره گشایی از مشکلات زیرساختی در این حوزه پای کار باشند.
فخری افزود: بهره گیری از ظرفیت صاحبان صنایع و معادن استان برای مدرسه سازی در دستور کار باشد و به فرمانداران استان برای تخصیص اعتبار در امر مدرسه سازی دستورات لازم صادر خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: استانداری سمنان با تمام توان برای امر مدرسه سازی و رفع مشکلات زیرساختی در حوزه آموزش و پرورش آمادگی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز