مدیر کل امور بانوان خانواده استانداری:

برگزاری کارگاههای آموزشی و آشنایی با قوانین مالیاتی ویژه سازمان‌های مردم نهاد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۴:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۱۵۴۲
برگزاری کارگاههای آموزشی و آشنایی با قوانین مالیاتی ویژه سازمان‌های مردم نهاد
در راستای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد کارگاه آموزشی و آشنایی با قوانین مالیاتی ویژه سازمان‌های مردم نهاد با محوریت امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در راستای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد کارگاه آموزشی و آشنایی با قوانین مالیاتی ویژه سازمان‌های مردم نهاد با محوریت امور بانوان و خانواده  استانداری برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه که امروز یکشنبه هشتم تیر ماه در محل سالن فرمانداری شهرستان بویراحمد و با حضور مدیرکل بانوان و کارشناسان اداره کل مالیاتی برگزار شد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در این کارگاه با تبریک دهه کرامت از عملکرد سازمان‌های مردم نهاد قدردانی کرد و گفت: سازمان‌ها برای اهداف و موضوعات فرهنگی و اجتماعی، خیریه تخصصی و صنفی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدامات انسان دوستانه تشکل‌های مردم نهاد و بیان خدمات دولت توسط این سازمان‌ها قابل تقدیر است.

نادیا صداقت  اذعان کرد  : سازمان های مردم نهاد >غیر انتفاعی و مستقل از دولت هستند؛ که  بودجه این سازمان‌ها از راه کمک مردمی و مواردی  از سوی  کمک سازمانهای دولتی در قالب پروژه مشترک تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه این سازمان‌ها کارگاههایی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌کنند، خاطر نشان  کرد  پرداخت‌های دولتی مشمول بیمه و مالیات می‌شوند نیاز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی به منظور آگاهی بخشی از نحوه رسیدگی و دادرسی مالیاتی می‌شوند.

این مسوول خاطرنشان کرد: اداره کل امور مالیاتی همکاری ویژه‌ای با دفتر امور بانوان برای برگزاری کارگاه‌ها داشته و امیدوارم تعامل بیشتری با ما داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز