معاونت توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

۱۰۵ پروژه عمرانی در ورزش و جوانان استان در دست احداث می باشد

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۱۷۴۷
۱۰۵ پروژه عمرانی در ورزش و جوانان استان در دست احداث می باشد
دلباز جو معاونت توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :105پروژه عمرانی در ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در دست احداث و ساخت می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازاستان کهگیلویه وبویراحمد ؛دلباز جو معاونت توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :105پروژه عمرانی در ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در دست احداث و ساخت می باشد.

مسیح دلباز جو ،معاونت توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این موضوع در گفتگو با خبرگزاری برنا از واگذاری اماکن ورزشی از طریق سامانه ستاد خبر و اظهار داشت :کلیه اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان فقط از طریق ثبت در سامانه ستاد به بخش خصوصی و هیات های ورزشی واگذار می شود.
دلباز جو ،معاونت توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان در خصوص نحوه شرکت در مزایده اماکن ورزشی افزود:متقاضیان و مستاجرینی که قصد شرکت در مزایده اماکن ورزشی را دارند می بایست از طریق دفاتر پیشخوان با مراجعه به سامانه ستاد نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام و با دریافت پیسورد و ثبت در سامانه در مزایده شرکت کنند.
معاونت توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد در پاسخ به سوال مسئول پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص تعداد پروژه های عمرانی اداره کل اظهار داشت :
105 پروژه عمرانی از محل اعتبارات استانی ،ملی ، هدایایی خاص وزارت نفت و 27 صدم ارزش افزوده توسط حوزه دفتر فنی و مهندسی اداره کل و با مشارکت پیمانکاران در شهرستانهای مختلف استان در دست احداث و ساخت می باشد.
این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد این طرحها را ، سالن ،استخر و زمین چمن مصنوعی عنوان و بیان داشت :24 پروژه عمرانی و ورزشی در سال 1398 در شهرستانهای مختلف افتتاح و تحویل جامعه ورزش و جوانان استان شد.
دلباز جو از 120 چارت در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر و گفت :از این تعداد 60 پست خالی و بدون تصدی می باشد.
معاونت توسعه منابع انسانی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از حضور 101 نیروی رسمی ،پیمانی و قراردادی در حوزه های مختلف ستادی و 8 شهرستان در ورزش و جوانان استان خبر و عدم مجوز در جذب نیروهای متخصص را مهمترین مشکلات اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه نیروی انسانی ذکر کرد.
مسیح دلــباز جو ،معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان پروژه های هتل ورزش،استخر شنای بانوان گچساران و سرای کوهنوردان شهرستان دنا را از مهمترین پروژه های در دست احداث اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برشمرد و تصریح کرد:ده باب چمن مصنوعی در شهرستان کهگیلویه و پنج سالن ورزشی در شهرستان باشت و گچساران از محل اعتبارات خاص وزارت نفت از دیگر پروژه های مهم در دست احداث و ساخت ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد است.
معاونت توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ، عدم تخصیص و اعتبار جهت تکمیل ،تجهیز و تعمیرات اماکن و پروژه های عمرانی را مهمترین مشکلات حوزه عمرانی و دفتر فنی و مهندسی اداره کل ذکر و از حمایت های وزیر ورزش و جوانان و معاونین ،استاندار و معاونین و مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تلاش شبانه روزی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در توسعه و ارتقای زیر ساخت های عمرانی و ورزشی استان تقدیر و اظهار داشت با تکیمل و افتتاح پروژه های عمرانی در دست احداث سرانه فضای ورزشی استان به 96صدم متر مربع خواهد رسید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز