رئیس کل دادگستری استان مرکزی؛

احکام کارگران آذرآب با بخشش و رافت اسلامی صادر خواهد شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۲۲۰۷۵
احکام کارگران آذرآب با بخشش و رافت اسلامی صادر خواهد شد
رئیس کل دادگستری استان مرکزی بر حمایت از کار و تولید تاکید کرد و گفت: صدور احکام کارگران شرکت صنایع آذرآب اراک با بخشش و رافت اسلامی همراه خواهد بود.

به گزارش برنا از اراک ، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در نشست با مسئولان و شورای کارگری شرکت صنایع آذرآب افزود: تا کنون حتی حکم یک روز حبس و یک ریال جزای نقدی برای کارگران از سوی دستگاه قضایی استان مرکزی صادر نشده و احکام کارگران شرکت صنایع آذرآب نیز در دادگاه تجدید نظر با بخشش و رافت اسلامی صادر خواهد شد.  

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان مرکزی با تمام ظرفیت خود از کارگرانی که در مسیر خدمت، کار و تولید  فعالیت دارند،  حمایت می‌کند ولی با افرادی که قصد اخلال در فضای کارگری و امنیت عمومی جامعه را داشته باشند، برخورد قانونی می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: تمام تلاش دستگاه قضایی و مجموعه مدیریتی این استان حل مشکلات شرکت صنایع آذرآب است و در این راستا پیگیری پرونده‌های قضایی شرکت صنایع آذرآب با مدیرعامل اسبق این واحد تولیدی، حل مشکل سهامداری و تامین نقدینگی از مسیر قانونی با جدیت دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: دستگاه قضایی در حوزه کار، رونق و جهش تولید به هیچ عنوان دادخواست محور حرکت نمی‌کند و با حضور در محل صنایع مشکلات و موانع تولید را فهرست بندی و در صورتی که حل مشکلات در داخل استان میسر نباشد به دستگاه مربوطه سطوح ملی منعکس می‌شود.

وی تاکید کرد: بانک‌ها، تامین اجتماعی و امور مالیاتی و دستگاه‌های خدمات رسان باید در شرایط کنونی به تعهدات خود در مقابل صنایع عمل کرده و زمینه تحقق جهش تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب در استان را فراهم کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز