نماینده مردم اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس یازدهم؛

حمایت از حوزه‌های علمیه آینده انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۲۲۴۵۶
حمایت از حوزه‌های علمیه آینده انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند
نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت همه جانبه از حوزه‌های علمیه به عنوان کانون‌های گسترش فرهنگ فقاهت، آینده انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند.

به گزارش برنا از اراک ، محمدحسن آصفری در مجمع خیرین حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی افزود: حوزه‌های علمیه رسالت حساس و سنگینی در مقابله با کم رنگ‌کردن ارزش‌های دینی در جامعه دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: ارزش های دینی و مذهبی که ما بدان پایبند بوده و باور داریم، بستری را فراهم کرده تا از ظرفیت روحانیون و علما برای زندگی بهتر در این دنیا و سعادت‌مندی در آخرت بهره‌مند شویم، بنابراین صیانت از این ارزش‌ها باید رویکرد اصلی حوزه‌های علمیه باشد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خانواده دولت و نمایندگان مردم استان مرکزی در خانه ملت نیز وظیفه دارند با تامین نیازهای حوزه های علمیه زمینه گسترش این کانون‌های فرهنگی را در جامعه فراهم کنند. 

آصفری بیان کرد: امروز حفظ و تقویت وحدت همه جانبه، انسجام هرچه بیشتر ملت، اخلاق مداری، تحکیم ارتباط مردم با مسوولان و اطاعت پذیری از رهبری نیاز ضروری جامعه است که مسئولیت گسترش فرهنگ دینی را در جامعه فراهم کنند.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی با طرح سبک زندگی بر اساس احکام الهی و قرآنی، موضوع جدیدی را فرا روی حوزه‌های علمیه قرار دادند که این قشر از جامعه به خصوص خواهران طلبه باید آموخته‌های خود را در در جامعه جاری کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور مشکلات اقتصادی بسیاری برای اقشار مختلف مردم به خصوص طلاب و روحانیون به دنبال داشت وباید کسانی را که در این جریان آسیب اقتصادی دیدند شناسایی و برای حمایت از آنها برنامه ریزی شود. 

آصفری افزود: بسیاری از طلاب و روحانیون در سنین بالا صاحب خانه نیستند و در صورتی که مرکز حوزه‌های علمیه استان مرکزی برای این مهم برنامه داشته باشد، می‌توان از ظرفیت‌های مردمی، دولت و مجلس شورای اسلامی نیز در این راستا استفاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز