فرمانده انتظامی گچساران خبرداد؛

کشف کالاهای قاچاق در گچساران

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۲۵۳۲
کشف کالاهای قاچاق در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف محموله قاچاق به ارزش 900 میلیون ریال از 2 دستگاه خودرو در محور ورودی دیلم به گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران در تشریح این خبر ظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی آبشرین این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور ورودی دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود:مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه  خودروی وانت پراید و یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شدند و آنان را متوقف کردند.

موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها 17 دستگاه چاپگر،3دستگاه فکس ،2دستگاه کپی، یک دستگاه ماشین لباسشویی و19عددانواع اسباب بازی لوکس قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را 900 میلیون ریال اعلام کرده اند خاطرنشان کرد: در این راستا رانندگان دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان تأکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، جزو اولویت های انتظامی شهرستان است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز