مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ؛

دهکده المپیک اراک فرصت های جدید سرمایه گذاری را در ورزش ایجاد می کند/ عملیات اجرایی پیست دوچرخه سواری دهکده آغاز می شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۵۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۲۵۵۹
دهکده المپیک اراک فرصت های جدید سرمایه گذاری را در ورزش ایجاد می کند/ عملیات اجرایی پیست دوچرخه سواری دهکده  آغاز می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: دهکده المپیک اراک فرصت های جدید سرمایه گذاری را در ورزش برای بخش خصوصی ایجاد می کند.

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی با اشاره به برگزاری نشست مشترک با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور و معاون عمرانی استاندار مرکزی افزود: این نشست در راستای پیگیری پروژه های عمرانی ورزشی در استان مرکزی صورت پذیرفت و در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان هم تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

حقدادی ادامه داد: سالن سه هزار نفری اراک، سالن های شازند، دستجان، فراهان، سالن طبقاتی زرندیه و سالن فجر ساوه و پیست تارتان مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک از جمله پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان مرکزی هستند.

وی با اشاره به طرح های پیشنهادی ارائه شده در خصوص دهکده المپیک اراک گفت: در این جلسه صحبت های خوبی درخصوص راه اندازی یکی از پروژه های این دهکده مطرح شد و مقرر شد عملیات اجرایی پیست دوچرخه سواری دهکده المپیک اراک آغاز شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان اظهار کرد: به دنبال این هستیم که از ظرفیت های قانونی بخش خصوصی در تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان استفاده کنیم و این ظرفیت در دهکده المپیک اراک فراهم می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز