معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان؛

توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی آغاز شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۲۹۹۷
توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی آغاز شد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان آغاز شد.

به گزارش برنا از اراک ، جعفر اصغری افزود: این محموله با هدف تنظیم بازار گوشت مرغ جذب شده که با قیمت ۱۳۵ هزار ریال از طریق بیش از ۱۰۰ فروشگاه و اتحادیه توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: قیمت گوشت مرغ در چند روز گذشته به دلایل مختلف افزایش چشمگیری داشته که با تزریق مرغ منجمد بدون شک روند افزایشی قیمت این کالا کنترل می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: سهمیه شکر این استان با نرخ دولتی نیز مشخص شده که براین اساس یک‌هزار و ۳۵۹ تن شکر در تیرماه، ۲ هزار و ۳۹ تن در مرداد و۱۳۵۹  تن نیز در شهریور ماه جذب و با نرخ مصوب دولتی بین مردم توزیع می‌شود.

اصغری یادآوری کرد: تمامی مراحل خرید، واردات به استان، توزیع بین فروشندگان و مصرف کنندگان با نظارت کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه‌های توزیع کننده، بازرسان متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز