فعالیت‌های ورزشی در سمنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۳۰۵۱
فعالیت‌های ورزشی در سمنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان از فعالیت رشته‌های ورزشی زیرمجموعه این هیأت در استان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمد بهرامی در دیدار با مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، با اشاره به فعال شدن ۲۰ کمیته ورزشی در این هیأت اظهار کرد: پس اعلام ستاد کرونا در ورزش با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، نشست اعضای هیأت رئیسه استان و شهرستان‌ها و کمیته‌های ورزشی برای برنامه‌ریزی بیشتر برگزار شده است.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی مجازی توسط کمیته‌های ورزشی این هیأت از ابتدای سال جاری تصریح کرد: اولین دوره مسابقات کشوری مجازی دارت بزرگ‌سالان توسط کمیته دارت این هیأت در خردادماه برگزار شد.
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان با اشاره به گستردگی فعالیت‌ها و کمیته‌های ورزشی زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور، از برگزاری مجمع فدراسیون در تهران و ارائه پیشنهاد‌های این هیأت در راستای توسعه فعالیت‌های کمیته‌های ورزشی انجمن‌های ورزشی استان سمنان خبر داد.
بهرامی با بیان اینکه کار در هیأت انجمن‌های ورزشی به علت تنوع رشته‌های ورزشی و سلیقه‌های مختلف، سخت و پیچیده است، تأکید کرد: در راستای توسعه و گسترش هرچه بیشتر رشته‌های هیأت انجمن‌های ورزشی، مسؤولان و ارکان تمام کمیته‌های که فعالیت کمتری در گذشته داشته‌اند، تغییر کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: نشست هیأت رئیسه هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان با مسؤول و ارکان کمیته‌های ورزشی به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود.
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان با اشاره به اینکه این استان در برخی کمیته‌های ورزشی در سطح کشور از جایگاه خوبی برخوردار است، تصریح کرد: در برخی از رشته‌های ورزشی مثل ورزش‌های هوایی می‌توان با سرمایه‌گذاری اندک از هر جای ایران و جهان گردشگری جذب کرد و هیأت انجمن‌های ورزشی بهترین بستر برای ایجاد توریسم ورزشی است.
مجتبی جانعلی با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی موجود در استان اظهار کرد: با تعامل و همکاری همه دلسوزان می‌توان این استعدادها را پرورش داد و انسجام و همکاری یکی از شروط اساسی رسیدن به اهداف است.
وی با تأکید بر اهمیت آموزش جوانان، گفت: می‌توان با آموزش و پرورش نیروی انسانی توانمند ، جایگاه ورزش استان را ارتقاء داد و در این زمینه ورزشکاران ملی‌پوش استان با انتقال تجارب خود به سایر ورزشکاران نقش مؤثر و سازنده‌ای دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در ادامه افزود: یکی دیگر از راه های موفقیت این هیات برنامه ریزی مناسب، استفاده از تجارب پیشکسوتان و کارشناسان، تمرکز بر روی اهداف اصلی این رشته است.
وی با بیان اینکه جامعه ورزش و جوانان استان سمنان از همان ابتدا شیوع این ویروس را به دلیل اهمیت سلامتی ورزشکاران و قهرمانان جدی گرفت، تصریح کرد: در ایّام کرونا با کمک جامعه ورزش و جوانان چندین کلیپ از ورزشکاران و قهرمانان که در خانه ماندن و ورزش کردن برای حفظ سلامتی را توصیه می‌کردند، در فضای مجازی نشر پیدا کرد.
مجتبی جانعلی تاکید کرد که در دوران پسا کرونا و براساس سیاست های وزارت ورزش و جوانان، باید با تولید انبوه رویدادهای ورزشی، وقفه بزرگی که در دوران کرونا در عرصه رقابتی ورزش بوجود آمد را جبران کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه تعداد زیادی از باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی در ایام ویروس کرونا دست از فعالیت برداشتند، ادامه داد: آن‌ها با ساده‌ترین، کمترین و ابتداییترین امکانات و با شعار ملی در خانه بمانیم به دلیل حفظ و تقویت آمادگی جسمانی به انجام فعالیت مستمر پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز