سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان:

۳۰ خانه ورزش روستایی در شهرستان دامغان راه اندازی شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۴:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۳۰۵۸
۳۰ خانه ورزش روستایی در شهرستان دامغان راه اندازی شد
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان با بیان اینکه ۳۰ خانه ورزش روستایی در این شهرستان راه اندازی شد، گفت: راه اندازی و تجهیز ۱۵ خانه ورزش روستایی دیگر نیز در دستور کار است.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حسن اکبری ضمن بیان اینکه ۳۰ خانه ورزش روستایی در شهرستان دامغان راه اندازی و ۱۵ خانه ورزش روستایی دیگر نیز در دست ساخت و تجهیز است، بیان کرد: در این شهرستان ۵۴ مرکز ورزشی وجود دارد که از این تعداد ۲۰ مرکز خصوصی و ۲۷ مرکز دیگر دولتی است همچنین هفت مرکز ورزشی نیز در روستاها به روی علاقمندان گشوده هستند.
وی با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ ورزشکار بیمه‌شده در دامغان وجود دارد که در ۳۶ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند، افزود: دو پروژه ورزشی در این شهرستان در دست اجرا است که زمین چمن استادیوم انقلاب با ۲۰ درصد پیشرفت و سالن ورزشی شهر دیباج با ۹۰ درصد پیشرفت از جمله این طرح‌ها هستند که اعتبارات آنها از محل اعتبارات استانی و شهرستانی تأمین می‌شود.
سرپرست ورزش و جوانان شهرستان دامغان گفت: برای کمک به توسعه ورزش شهرستان دامغان همه باید همکاری و مشارکت کنند تا به جایگاه واقعی ورزش دست یابیم .
حسن اکبری افزود: خانه‌های ورزش در روستاها با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی، پرکردن اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و بانوان، ایجاد می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز