آمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۳ تیر ۹۹ به بیست نفر رسید

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۹:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۳۹۲۰
آمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۳ تیر ۹۹ به بیست نفر رسید
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کووید 19 در استان به 20 نفر خبر داد و گفت: این بیمار 73 ساله، ساکن شهرستان چرام بود که متاسفانه بر اثر کرونا در مرکز بهداشتی درمانی شهدای دولت آباد، بیمارستان شهید جلیل یاسوج جان باخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: در سیزدهمین روز از تیرماه سالجاری، 9 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان‌های استان بستری می باشند. 

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1233 مورد گزارش شده است.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: از 115 جواب دریافت شده از آزمایشگاه های سلولی مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت امروز مربوط به شهرستان گچساران و مابقی موارد در شهرستان بهمئی، کهگیلویه، بویراحمد و چرام می باشند. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه تعداد موارد مثبت  و موارد بستری نیز همچون  روزهای گذشته در حال افزایش است.

دکتر یزدانپناه گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های ما به مردم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه های بهداشتی از مسافرت به استان هایی مانند خوزستان،بوشهر ،هرمزگان  و فارس که در وضعیت قرمز  یا هشدارقرار دارند خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز