رئیس هیات بولینگ ،بیلیارد و بولس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تجلیل از برترین های هیات استان در سال ۱۳۹۸

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۴۱۵۳
تجلیل از برترین های هیات استان در سال ۱۳۹۸
عنبری رئیس هیات بولینگ ،بیلیارد و بولس استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری آئین تجلیل از برترینهای هیات بولینگ،بیلیارد و بولس استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ استان کهگیلویه وبویراحمد ،عنبری رئیس هیات بولینگ ،بیلیارد و بولس استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری آئین تجلیل از رترینهای هیات بولینگ،بیلیارد و بولس استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۸ خبر داد.

شاپور عنبری ،رئیس هیات بولینگ ،بیلیارد و بولس استان با بیان این خبر گفت :با برنامه ریزی هیات استان و رعایت نکات بهداشتی آئین تجلیل از برترینهای هیات در سال گذشته در محل اکادمی بیلیارد استان برگزار شد.
عنبری رئیس هیات بولینگ ،بیلیارد و بولس استان افزود:
در این مراسم از ۲۸ نفر از ورزشکاران،مربیانه هیات وکمیته ها با اهدا لوح تقدیری تجلیل شد
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان ادامه داد:
در این مراسم که در محل اکادمی بیلیارد استان و با حضور اعضای هیات ،ورزشکاران و جمعی از اهالی و علاقمندان این رشته برگزار شد ،از برترین بازیکن اسنوکر، برترین بازیکن پاکت بیلیار،بازیکن برتر بولس،بهترین کمیته،برترین داور،بهترین بازیکن بانوان،کمیته بولس و کمیته پیشکسوتان تجلیل شد .
وی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از برترین باشگاه،هیات شهرستان،برترین بازیکن نوجوانان و باشگاه ستارگان لنده خبر و تصریح کرد:قرار بود این مراسم در شهرستان گچساران برگزار شود که متاسفانه بخاطر وضعیت قرمز این شهرستان بدلیل شیوع کرونا مراسم کنسل و به روز دیگری موکول شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز