استاندار سمنان در حاشیه برگزاری ستاد ملی کرونا:

وضعیت باثبات مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان شکننده است

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۴۳۸۶
وضعیت باثبات مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان شکننده است
استاندار سمنان گفت: وضعیت باثبات مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان در صورت اجرایی نشدن دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی از سوی مردم بسیار شکننده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر روز شنبه در پایان نشست ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به ریاست دکتر روحانی ، رئیس جمهور که با حضور ویدئو کنفرانسی استانداران سراسر کشور به انجام رسید ،افزود: رئیس جمهور محترم در این نشست نسبت به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم تاکید کرده و اظهار داشتند: در کنار نقش منفی کرونا ویروس در مسایل بهداشتی و درمانی، این بیماری در مسایل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز بسیار تاثیر گذار است.
وی خاطر نشان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی به طور جدی در دستور کار اقشار مردم شریف استان باشد.
استاندار سمنان ادامه داد: از روز ۱۵ تیرماه سال جاری استفاده از ماسک در سطح کشور الزامی خواهد شد و در سطح ادارات استان نیز تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی موظف به استفاده از ماسک می باشند و ارائه خدمات در این دستگاه‌ ها منوط به رعایت دستورالعمل بهداشتی و استفاده از ماسک از سوی مراجعین می باشد.
استاندار سمنان با بیان اینکه، وضعیت شهرستان مهدیشهر از نظر شیوع کرونا ویروس قرمز است، گفت: وضعیت شهرستان‌های شاهرود، میامی، آرادن و سرخه از نظر شیوع کرونا ویروس سفید و شهرستان‌های سمنان، دامغان و گرمسار زرد است.
وی افزود: به دلیل تغییر رفتار ویروس و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اقشار مردم شاهد شیوع موج دوم کرونا ویروس در برخی از استان‌های کشور هستیم که هیچ تضمینی نیست که وضعیت باثبات استان سمنان در مدیریت کرونا ویروس ماندگار باشد.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل قرمز شدن وضعیت مهدیشهر از نظر شیوع کرونا، محدودیت های جدی در این شهرستان اعمال می شود.
استاندار سمنان گفت: به دلیل روند افزایشی شیوع کرونا ویروس در استان سمنان ، مردم با رعایت نکات بهداشتی ، استفاده از ماسک و شستشوی مستمر دست از افزایشی شدن این ویروس جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: اصناف، ادارات و واحدهای تولیدی و صنعتی باجدیت تمام برای رعایت پروتکل های بهداشتی در استان اقدام کنند و صاحبان کارخانه ها ، برای کارکنان خود ماسک تهیه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز