رییس‌ هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۴۳۹۲
رییس‌ هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان انتخاب شد
همت هادیان با کسب ۱۴ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان روز شنبه با حضور حسین دهقان سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های همگانی، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر اعضا در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

سه نفر کاندیدای ریاست هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان بودند که ۲ نفر قبل از برگزاری انتخابات انصراف دادند.

حسین زیاری، ابوالقاسم مزارعه و همت هادیان کاندیدای ریاست ورزش‌های همگانی استان سمنان بودند که زیاری و مزارعه انصراف دادند.

انتخابات هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان با ۱۴ رای دهنده برگزار شد که نتیجه آن ۱۴ رای به نفع هادیان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در این مجمع گفت: ترویج ورزش همگانی بر سلامت جامعه تاثیرگذار است و دستگاه‌های اجرایی با افزایش هماهنگی و تعامل با این هیات ورزشی در تحقق این مساله اثر بخش عمل کنند.

جانعلی افزود: ورزش همگانی در توسعه شور و نشاط اجتماعی‌ تاثیرگذار است که فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن مد نظر هیات این رشته ورزشی باشد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌ و راهبردهای چهارساله خود تصریح کرد: با توجه به تغییر سبک زندگی و تاثیرات زندگی ماشینی و تحرک نداشتن افراد در جامعه ترویج ورزش‌های همگانی از اولویت این هیات استانی است.

هادیان تاکید کرد که برای تحقق اهداف و راهبردها در راستای توسعه ورزش همگانی در استان سمنان از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.

وی به ضرورت توسعه کمی و کیفی ورزش همگانی در استان سمنان، بیان کرد: فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن این رشته ورزشی در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص بانوان و جوانان را مد نظر گرفته و محور اصلی اقدامات ایجاد انگیزه در هیات‌های و باشگاه های شهرستانی برای افزایش سهم ورزش در سبد خانوار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز