مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

ضرورت توسعه ورزش کارکنان در دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۲۴۶۲۶
ضرورت توسعه ورزش کارکنان در دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ورزش کارکنان در ادارات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ورزش کارکنان در ادارات تاکید کرد.

سید محمدتقی علوی بابیان این خبر اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه و تلاش مدیران دستگاه‌های ورزش یکی از عوامل موثر در افزایش سلامتی روحی، اخلاقی و جسمی افراد است.

علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بروز و توسعه برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه، ورزش را به عنوان اهرمی بازدارنده برای کنترل و پیشگیری از این آسیب‌ها بیان کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به نقش موثر ورزش در تهذیب نفس و تقویت روحیه و اخلاق، گفت: اگر ورزش را میان مردم به خصوص نسل جوان همگانی کنیم می‌توانیم تا حد زیادی از بروز و توسعه معضلات پیشگیری کنیم.

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به تاکیدات مقام معظم رهبری و دیگر مسوولان در خصوص اهمیت و ضرورت همگانی کردن ورزش میان آحاد مردم اشاره کرد و گفت: شهرداری یاسوج اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.

علوی مجهز کردن پارک‌های محله‌ای به وسایل ورزشی توسط شهرداری را یکی از اقدامات مورد توجه برای همگانی کردن ورزش میان مردم بیان کرد و یادآور شد: این اقدام باعث می‌شود تا مردم از وسایل ورزشی در نزدیک‌ترین محل خود استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد توسعه ورزش در ادارات و دستگاه‌ها را از دیگر راه‌های توسعه ورزش در جامعه دانست و بر ضرورت توجه و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ورزش کارکنان در ادارات تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حمایت‌های استاندار و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از حوزه ورزش استان، گفت: با حمایت‌های این عزیزان تاکنون کارهای خوبی در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزش استان انجام گرفته است.

علوی احداث پروژه های ورزشی در استان را در نتیجه تلاش‌ها و حمایت های این بزرگواران عنوان و بیان داشت: این پروژه‌ها در مساحتی معادل 49500 مترمربع در سال جاری در سراسر استان توسط حوزه دفتر فنی و مهندسی اداره کل در دست احداث می باشد و با تکمیل و افتتاح ، سرانه فضای ورزشی استان به 96 صدم متر مربع خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با توسعه زیرساخت‌های ورزشی گامی موثر در راستای ارتقای ورزش استان و رساندن آن به جایگاه واقعیش در کشور برداریم.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های توانمند ورزشی در استان، گفت: باید با شناسایی، تقویت، پرورش و فراهم کردن زمینه برای قهرمانی این ورزشکاران، ورزش استان را ارتقا داده و این توانمندی‌ها را به صورتی مطلوب و موثر در کشور به نمایش بگذاریم.

 

نظر شما