واحد تولیدی سمنان واحد برتر صنایع کشور شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۴۷۱۷
واحد تولیدی سمنان واحد برتر صنایع کشور شد
یک واحد تولیدی از استان سمنان به‌عنوان واحد برتر صنایع کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ شرکت پاسارگاد صنعت باطری تنها واحد صنعتی برتر و منتخب صنعت و معدن از استان سمنان بود که به‌عنوان واحد برتر ملی در صنایع کشور انتخاب و به دریافت تندیس طلایی روز ملی صنعت و معدن موفق شد.

در بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در سالن اجلاس سران با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر مقامات کشوری برگزار شد، صنایع برتر کشور معرفی و از آنان تقدیر شد که در این میان شرکت پاسارگاد صنعت باطری از استان سمنان نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

شرکت پاسارگاد صنعت باطری با سرمایه‌گذاری بالغ بر 185 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شهرستان گرمسار مستقر است و در زمینه تولید اجزا و قطعات باطری فعالیت می‌کند.

این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه یک هزار تن انواع لوازم و قطعات پلاستیکی وسایل نقلیه، سه هزار و 600 تن اجزا و قطعات باطری و 900 هزار عدد انباره‌های سرب اسید استارتی را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود 30 نفر را فراهم آورد.

واحدهای نمونه و برتر با ۱۲ شاخص مورد ارزیابی قرار می‌گیرند؛ نداشتن بدهی معوق، میزان تولید، میزان فروش، سود عملیاتی، تعداد نیروی انسانی، تحصیلات نیروها، مشتری مداری و ... از شاخص‌های مورد بررسی در این ارزیابی‌هاست.

 

نظر شما