مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

نصب بیش از سه هزار و ۶۰۰ کنتور هوشمند فهام در استان

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۴۸۴۶
نصب بیش از سه هزار و ۶۰۰ کنتور هوشمند فهام در استان
مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از نصب سه هزار و 685 کنتور فهام هوشمند با هدف مدیریت مصرف ، قرائت و قطع و وصل از راه دور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سیدحسین عادلی نسب  با بیان این مطلب گفت: این تعداد کنتور که در سه ماه اول امسال نصب شده اند مختص تعرفه های کشاورزی، عمومی، صنعتی و سایر مصارف است. 

وی با برشمردن برخی از مزیت های کنتور هوشمند فهام برای مشترکین برق، اظهارداشت: مهمترین مزیت این کنتورها دسترسی آسان مشترکین به آخرین وضعیت مصرف برق است. 

مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشترکین دارای کنتورهای هوشمند فهام بطور مستمر با ارسال پیامکی از سوی این شرکت از وضعیت مصرف برق خود مطلع شده و از سویی دیگر نیازی به مراجعه حضور به نواحی را ندارند. 

عادلی نسب، مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار روزانه و شبانه را از دیگر مزیت های نصب این کنتورها برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در آینده نزدیک، تعدادی از کنتورهای تعرفه خانگی را نیز به همین منوال به کنتورهای هوشمند فهام تغییر دهیم. 

وی افزود: از مجموع کنتورهای نصب شده هوشمند فهام در استان کهگیلویه و بویراحمد، 2 هزار و 180 کنتور در بخش کشاورزی، 815 کنتور در بخش عمومی، 437 کنتور در بخش صنعتی و 217 کنتور در بخش سایر مصارف نصب شده است. 

عادلی نسب گفت:‌ از این تعداد نیز 650 کنتور سه فاز عادی و مابقی نیز کنتور دیماندی است. 

وی، تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد 265 هزار مشترک عنوان و یادآورشد: حدود 215 هزار مشترک از این تعداد را مشترکین خانگی تشکیل می دهند.

 

نظر شما