رییس کمیسیون خدمات شهری ، شورای شهر اراک؛

سوال شورا درخصوص عدم رعایت بخشنامه تبدیل وضعیت است

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۵۱۶۰
سوال شورا درخصوص عدم رعایت بخشنامه تبدیل وضعیت است
رییس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و سلامت شورای شهر اراک در خصوص تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری گفت: سوال شورا درخصوص تبدیل وضعیت نبود، بلکه موضوع عدم رعایت بخشنامه تبدیل وضعیت بوده است.

به گزارش برنا از اراک ، فرزانه رحمتی اظهار کرد: براساس آمار به دست آمده در سال ۹۸، ۵۴۴ نفر از پرسنل شهرداری تبدیل وضعیت شده اند که از این تعداد ۳۰۴ نفر دیپلم و زیر دیپلم، ۵۲ نفر کاردانی، ۱۲۶ نفر دارای مدرک کارشناسی و ۶۲ نفر کارشناسی ارشد بوده اند در حالی که باید مدارک تحصیلی افرادی که تبدیل وضعیت می شوند، کارشناسی باشد.

وی در خصوص بودجه محله محور شهرداری اراک بیان کرد: در زمانی که این موضوع مطرح شد، کارشناسانی با هماهنگی کمیسیون خدمات شهری با حضور در مناطق ۶ گانه و محلات ۵۵ گانه شهر اراک ملزومات مدنظر مردم در حوزه های مختلف را احصا کردند، اما یک هفته مانده به ارائه بودجه متاسفانه هیچ کدام از نظرات کارشناسان اخذ نشد در حالی که اعلام می شود طرح و بودجه با نگاه کارشناسی انجام شده، چه کسی کارشناسی کرده است؟

رحمتی تصریح کرد: درست است که فرم نظرسنجی توزیع شده ولی کار به صورت کارشناسی و اجرایی پیش نرفته است و حتی مدیر مناطق در جریان موضوعیت کار نبود. لازم است که با این شرایط شهردار بر چنین مواردی اصرار و لجبازی نداشته باشد و وارد شعاردهی نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز