امام جمعه کرمانشاه: مدیریت دولت در بحران‌های این استان مطلوب بود

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۵۳۳۹
امام جمعه کرمانشاه: مدیریت دولت در بحران‌های این استان مطلوب بود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: عملکرد دولت در کنترل و مهار بحران‌های زلزله، سیل و حتی کرونا در استان کرمانشاه مطلوب ارزیابی می‌شود که ساخت ۳۵ هزار واحد زلزله را می‌توان نمونه‌ای از این مدیریت خوب عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ آیت الله مصطفی علما که روز دوشنبه در دفتر خود میزبان سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه بود، آغاز اجرای پنج هزار واحد مسکونی برای ایثارگران را اقدامی مبارک توصیف کرد و گفت: مدیریت استان در سال های گذشته به خوبی توانسته است بحران ها را مدیریت کند.

او تاکید کرد: باید با مدیریت جهادی که پیش از این در کرمانشاه شاهد آن بودیم، روند ساخت پنج هزار واحد مسکونی ایثارگران نیز پیگیری شود تا هرچه زودتر شاهد به نتیجه رسیدن آن باشیم.

معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار گفت: مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و حتی دفاع از حرم به خوبی درخشیدند و دین خود به انقلاب را ادا کردند.

سعید اوحدی اظهار داشت: به خوبی در دوران جنگ تحمیلی و حتی اسارت در اردوگاه های رژیم بعثی عراق شاهد ایثارگری های مردم غیور کرمانشاه بودیم.

وی هدف از سفر خود به کرمانشاه را امضاء تفاهم‌نامه به منظور ساخت پنج هزار واحد مسکونی عنوان کرد و گفت: براساس موصوبه هیات دولت ۲۰ هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری در کل کشور ساخته خواهد شد که ۲۵ درصد آن در کرمانشاه است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برنامه های حمایتی دولت از ایثارگران افزود: در این راستا خانه دار کردن جامعه ایثارگری میزان تسهیلات ساخت مسکن نیز برای ایثارگران ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

اوحدی عنوان کرد: همچنین به دنبال آن هستیم تا تمام بدهی دولت به جامعه ایثارگری را تا پایان عمر دولت تدبیر و امید به صورت کامل تسویه کنیم.

وی افزود: در این راستا نشست هایی را با رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار کرده ایم تا ساز و کارهای لازم برای این اقدام بزرگ اندیشیده شود.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه، ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و اکنون ۳۲ هزار نفر از حدود سه میلیون نفر جانبازان و خانواده های شهدای کشور، زیرپوشش بنیاد شهید استان کرمانشاه هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز