در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اتحادیه چاپخانه داران مطرح شد:

چاپخانه های استان با همکاری اتاق اصناف ساماندهی می شود/ ضرورت تشکیل اتحادیه چاپخانه ها در استان

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۶:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۵۶۹۸
چاپخانه های استان با همکاری اتاق اصناف ساماندهی می شود/ ضرورت تشکیل اتحادیه چاپخانه ها در استان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلیویه و بویراحمد در نشست سامان دهی چاپخان های استان بر رفع نشکلات صنفی چایخانه داران استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ محمدعلی پیرسبزی افزود:این نشست به منظور بررسی مشکلات صنفی چاپخانه های استان و هماهنگی و  تسهیل نحوه فعالیت آنها و همچنین توجه به بعد نظارتی و قانونی در اعطای مجوزها برگزار شد.   

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چاپخانه ها بخشس از جامعه اقتصادی استان بشمار می روند و یکی از دغدغه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساماندهی این مراکز خدماتی می باشد.

  پیرسبزی در ادامه با بیان اینکه متقاضیان  مراکز فرهنگی و هنری بدون  پرداخت هزینه از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت می کنند  اظهار داشت: وظیفه ی حمایت ، هدایت و نظارت بر این مراکز نیز بر عهده فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی مراکز چاپ در سطح شهرستان و استان  مستلزم هم افزایی و تعامل بین دستگاههای متولی است  و تشکیل اتحادیه به قید فوریت در رفع مشکلات این مراکز امری ضروری خواهد بود.

در ادامه این نشست مدیر اتاق اصناف، اداره ی نظارت بر اماکن عمومی بر روند تعامل و همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در امر ساماندهی چاپخانه های استان اعلام آمادگی نمودند.

در ادامه این جلسه تعدادی از چاپخانه داران ، به بیان مشکلات و ارائه ی راهکارهای خود  در جهت حمایت از چاپخانه ها و رفع مشکلات کاری خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز