مدیرکل ورزش و جوانان مرکزی در گفتگو با برنا خبر داد؛

۲۶ خانه ورزش روستایی تجهیز و راه‌اندازی شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۴۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۵۸۳۶
۲۶ خانه ورزش روستایی تجهیز و راه‌اندازی شد
 مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به تجهیز و تکمیل۷۲ خانه ورزش روستایی استان مرکزی در سال گذشته، گفت: امسال ۲۶ خانه ورزش روستایی دیگر تجهیز می‌شود.

به گزارش برنا از اراک عابد حقدادی در گفتگو با برنا  اظهار کرد: در کنار توسعه ورزش قهرمانی و همگانی توجه به توسعه خانه ورزش روستایی با هدف سالم سازی فضا و جامعه روستایی از اهداف و سیاست‌های ورزش و جوانان کشور است که استان مرکزی نیز با پیروی از این سیاست توسعه ورزش در روستاها را با جدیت در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: تاکنون با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مربوطه در این زمینه به موفقیت‌های خوبی دست یافته ایم، اما تا رسیدن به اهداف ایده آل راه طولانی در پیش است.

حقدادی با اشاره به راه اندازی ۲۶ خانه ورزش روستایی در استان طی سال جاری عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این رقم به ۸۰ خانه ورزش روستایی ارتقا پیدا کند. به گفته مدیرکل ورزش و جوانان مرکزی، توسعه زیرساخت‌های ورزش روستایی و توجه به توسعه ورزش همگانی در مناطق کمتر برخوردار روستایی از جمله راهبردهای اساسی تجهیز خانه‌های ورزش روستایی است.

وی با بیان این که توسعه زیرساخت‌های ورزش در روستاها می‌تواند هم مورد استفاده آقایان و بانوان قرار بگیرد، تاکید کرد: این امر پر کردن خلأ و اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان را به دنبال دارد. چه بسا از میان همین نوجوانان و جوانان، قهرمانان برجسته و صاحب نام به جامعه ارائه شود چنانچه اکثر قهرمانان صاحب نام کشور از همین روستاها برخاستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز