استاندار سمنان:

تلاش شود از محل‌های اعتباری مختلف امکانات سخت افزاری برای آموزش مجازی فراهم شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۵:۳۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۶۰۵۸
تلاش شود از محل‌های اعتباری مختلف امکانات سخت افزاری برای آموزش مجازی فراهم شود
علیرضا آشناگر روز سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری ابراز داشت: تلاش شود از محل‌های اعتباری مختلف مانند کمک خیران و محل کنترل و مهار کرونا امکانات سخت افزاری برای آموزش مجازی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ وی ادامه داد: زیرساخت فنی مدارس استان سمنان برای ارایه آموزش مجازی مطلوب است و از ۲۲۰ مدرسه در استان که فاقد اینترنت بود اکنون ۴۲ مدرسه فاقد اینترنت است.
استاندار سمنان تصریح کرد: شرکت‌های مخابراتی وارد میدان شوند و در تامین اینترنت برای آموزش مجازی کمک کنند.
وی اضافه کرد: تک تک دانش‌آموزان باید از امکان آموزشی یکسان برخوردار باشند و تامین اینترنت پرسرعت ایمن باید مورد توجه قرار بگیرد.
آشناگر خاطرنشان کرد: توجه به کارهای پرورشی، ارتقای سواد رسانه‌ای والدین و برنامه تفریحی و نشاط آور در کنار آموزش‌های مجازی با جدیت پیگیری شود.
استاندار سمنان با بیان اینکه آینده کودکان به تولیدکنندگان علم و آموزش بستگی دارد، افزود: همه با شرکت در طرح آجر به آجر توسعه فضای آموزشی کمک کنند.
وی ادامه داد: آحاد جامعه می‌توانند با شرکت در طرح آجر به آجر به اندازه هرچند کوچک در کمک خیرخواهانه ساخت مدرسه سهیم باشند و این طرح فرصتی برای مشارکت همه با هر میزان کمک برای ساخت فضای آموزشی است.
استاندار سمنان گفت: امسال حدود ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای آموزش و پرورش استان اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه میزان  شیوع کرونا به میزان غفلت مردم بستگی دارد و باید برای شکست کرونا مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را در هر مکان رعایت کنند.
استاندار سمنان بیان کرد: سمنان جزو اولین استان‌هایی بود که در موج اول درگیر کرونا شد و اکنون به دلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با هشت استان پرجمعیت کشور و قرارگیری در مسیر شرقی- غربی و شمالی- جنوبی احتمال درگیری با کرونا رو افزایش است.
استان سمنان با جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری، ۱۲۳ هزار و ۵۰۱ دانش آموز، هشت هزار و ۳۷۰ معلم، پنج هزار و ۷۲ کلاس درس دارد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز