کلنگ زنی ساختمان خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد/استاندار:

تلاش می کنم تا پایان سال خانه مطبوعات استان افتتاح شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۶۱۴۲
تلاش می کنم تا پایان سال خانه مطبوعات استان افتتاح شود
پروژه احداث ساختمان خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پروژه احداث ساختمان خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور استاندار و سایر مسئولان استانی کلنگ زنی شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با گرامیداشت میلاد امام رضا (ع)، گفت: این کلنگ زنی زودتر باید رخ می داد، زیرا نخبگان خبری استان به نسبت سایر استان ها فعال تر هستند و هر کجا این فعالیت ها وجود داشته باشد، باید این پروژه ها کلنگ زنی شود .

 
کلانتری افزود: فضای اطلاع رسانی به شیوه های مختلف مکتوب و مجازی جایگاه مهمی دارد، باید با ساماندهی و هم اندیشی در مکانی با تبادل تجربه و گفتگو صورت گیرد.
 
وی گفت: در استان حوزه رسانه پیش رو بوده و در فضای رئال(واقعی) و در حوزه مجازی نقش مهم خود را در بدو ورد به استان مشاهده کردم.
 
استاندار خاطرنشان کرد : ساخت خانه مطبوعات مطالبه جدی با تهیه ردیف بوجه ها و هماهنگی مدیران و دستگاه ها و با همت همگانی دنبال می شود و تلاش داریم تا پایان سال این پروژه به بهره برداری برسد.
 
وی گفت: امید داریم خانه مطبوعات هدفی برای نقد و مطالبه گری و همچنین ارتقاء مسائل جامعه باشد و خبرنگاران به بلندای اندیشه خود قلم بزنند.
 
کلانتری با تاکی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت:حساسیت داشتم که مراسم کلنگ زنی با کمترین تعداد جمعیت برگزار شود، چون دوستان علاقه ای برای حضور در این پروژه داشتند ،  بیان کردیم با رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت کنید.
 
وی  گفت: خبرنگاران می توانند به قلم خود در رفع مشکل کرونا و اطلاع رسانی خوب به جامعه گام بردارند.
 
کلانتری در ادامه بیان داشت: استفاده از ماسک مشکل خاصی ایجاد نمی کند، از رفتن به اجتماعات در محیط های بسته باید پرهیز شود، در جلسات از حضور کارمندان بدون رعایت پروتکل های بهداشتی ممانعت می شود و غیبت خواهند خورد و به عنوان تخلف اداری با این افراد برخورد خواهد شد و از طرفی در جشنواره شهید رجایی اجازه حضور آنها را نخواهیم داد.
 

معاونت عمرانی استاندار در این مراسم گفت: سال گذشته در جمع خبرنگاران قول هایی برای فضای مناسب برای خبرنگاران داده شد.

 
فیلی تصریح کرد: با پیگری های لازم مبلغی در سال ۹۸ مصوب شد و در سال جاری در شورای برنامه ریزی توسعه استان اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود:این مکان یکی از مکان  های قدیمی شعر یاسوج بود و اولین بنای فرهنگی یاسوج در این مکان است .
 
فیلی ادامه داد: این پروژه دارای ۲ طبقه است، مطالعات آن توسط دفتر فنی انجام شد و هر طبقه ۱۲۰ متر زیر بنا دارد
 
معاونت عمرانی استاندار گفت: ای ساختمان هدیه ای است از جانب دولت تدبیر و امید به جامعه مطبوعات استان، افتخار داریم جامعه مطالعاتی فعالی داریم و امید داریم در سریع ترین زمان این پروژه به بهره برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز