خبر های خوش پورانفرد برای مردم کهگیلویه و بویراحمد/ از کلنگ زنی و افتتاح تا پیگیری افزایش ضریب حقوق نیروهای مشاغل کارگری

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۶۲۱۸
خبر های خوش پورانفرد برای مردم کهگیلویه و بویراحمد/ از کلنگ زنی و افتتاح تا پیگیری افزایش ضریب حقوق نیروهای مشاغل کارگری
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با پیگیری های رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و مساعدت دکتر تقوی نژاد؛ معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت و بعد از انجام مراحل قانونی، بیمارستان لنده آماده کلنگ زنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جلال پوران فرد افزود: این پروژه در روزهای آینده با حضور یکی از مقامات وزارتی کلنگ زنی و روند ساخت آن آغاز خواهد شد.

وی در ادامه به خبر خوش دیگری اشاره نمود و ابراز داشت: خوشبختانه طی روزهای آینده نیز کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید مفتح یاسوج پس از سالها انتظار و مرکز ام آر آی پیشرفته بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

پورانفرد همچنین با اشاره به ترمیم حقوق و مزایای کارکنان مشاغل کارگری، اذعان داشت: به جد پیگیر افزایش ضریب حقوق نیروهای مشاغل کارگری( تبصره 4 قدیم) هستیم و در این راستا مکاتباتی با معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی وزارت نیز صورت گرفته است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی این مکاتبات و پیگیری ها خواستار ترمیم حقوق و مزایای این قبیل کارکنان که در صف اول مبارزه با بیماری کرونا بوده و مکمل اصلی درمان در بیمارستان ها می باشند، شدیم تا این نیروها با انگیزه بیشتری به خدمت رسانی ادامه دهند.

 

نظر شما