پنجمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۲۶۲۸۷
پنجمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
با حضور مدیرکل ،معاونین و مسئولین ستادی ،پنجمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛با حضور مدیرکل ،معاونین و مسئولین ستادی ،پنجمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
با هدف بررسی مصوبات جلسه قبلی و نقد و بررسی مشکلات حوزه های مختلف ستادی ،پنجمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان استان برگزار شد.
کبری راد سلیمانی ،دبیر جلسه و رئیس توسعه منابع انسانی اداره کل در این جلسه به تشریح عملکرد حوزه های مختلف ستادی و اجرایی شدن مصوبات جلسه قبلی این شورا اشاره و از تلاش های صورت گرفته در ارتقای اداره کل تقدیر کرد.
در این نشست توسط معاونین و مسئولین ستادی اداره کل برنامه و اقدامات انجام شده مصوبات قبلی تشریح و توضیحات لازم ارائه شد.
فروش اموال مازاد اداره کل ،تامین اعتبار نیروی های جدید الورود ،مستند سازی اماکن ورزشی و انعقاد تفاهمنامه با ادارات شهرستانها ،نظارت بر دفاتر هیات های استانی واقع در استادیوم تختی یاسوج ،حسابرسی هیات های استانی ،مشخص شدن پروژه های افتتاحی در هفته ی دولت ،ایجاد شناسه هیات های استانی برای بازگشایی حساب ،برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان جوان از مهمترین موارد مطرح شده در پنجمین جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بود.
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات حوزه های ستادی در اجرایی شدن مصوبات جلسه قبلی ،بر حفظ نظم و آرامش در محیط اداری و ورزشی تاکید کرد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان از راه اندازی صندوق قرض الحسنه ویژه کارکنان اداره کل با مشارکت هیات های استانی و سازمان های مردم نهاد استان خبر و خواستار تعامل بیشتر حوزه فرهنگی و جوانان با وزارت ورزش و جوانان شد.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر حسابرسی هیات های استانی تاکید کرد و خواستار تلاش بیشتر مسئولین ستادی در ارتقای سطح اداره کل در استان و کشور شد .
تعامل بیشتر روابط عمومی اداره کل با صدا و سیمای مرکز استان در انعکاس خبرهای ورزشی و تاکید بر هماهنگی عوامل صدا و سیمای مرکز استان با حراست اداره کل و روابط عمومی در ضبط و تهیه برنامه های ورزشی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز