بهره‌مندی ۱۱۷۵ مددجوی سمنانی از تسهیلات قرض‌الحسنه

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۸:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۶۳۷۷
بهره‌مندی ۱۱۷۵ مددجوی سمنانی از تسهیلات قرض‌الحسنه
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان گفت: در سه ماه امسال، یک‌هزار و ۱۷۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار هفت میلیارد و ۷۵۰ تومان به مددجویان و نیازمندان این استان پرداخت ‌شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمدرضا همتیان به آغاز فعالیت صندوق امداد ولایت در شهریورماه سال ۹۵ در استان سمنان اشاره و اظهار کرد: اعطای تسهیلات بدون بهره در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت می‌شود.

وی گفت: در سه ماه سال جاری یک‌هزار و ۱۷۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار هفت میلیارد و ۷۵۰ تومان به مددجویان و نیازمندان استان سمنان پرداخت ‌شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان بیان کرد: در سه ماه نخست سال جاری، ۱۱۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان دو میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند.

همتیان یادآور شد: توسعه مشارکت خیران و جذب نیکوکاران در افزایش پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت نقش به‌سزایی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه در این مدت سه ماه یک‌هزار و ۳۷ فقره تسهیلات کارگشایی در سرفصل‌های مختلف با اعتبار پنج میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان پرداخت ‌شده است، ادامه داد: ۲۴ فقره تسهیلات در حوزه مسکن پرداخت شد.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان عنوان کرد: برخی از خدمات این صندوق قابلیت اتصال به شبکه شتاب (اینترنت بانک، موبایل بانک و دریافت SMS) و واگذاری دستگاه POS ثابت و سیار با قابلیت تراکنش‌های آنلاین را دارد.

همتیان افزود: مدیریت وجوه کلیه دستگاه‌های خودپرداز و سامانه‌های فروش و پرداخت وام از محل سپرده‌ای خیران و نیکوکاران به نیازمندان از دیگر خدمات این صندوق قرض‌الحسنه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز