معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان:

رصد نحوه بهره‌برداری دستگاه‌های اجرایی از اموال دولتی افزایش می‌یابد

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۶۵۰۷
رصد نحوه بهره‌برداری دستگاه‌های اجرایی از اموال دولتی افزایش می‌یابد
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: رصد نحوه بهره‌برداری دستگاه‌های اجرایی از اموال دولتی باهدف صیانت و استفاده اصولی از بیت المال در سال جاری افزایش می‌یا
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فاطمه منصوری روز چهارشنبه در دیدار با رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان افزود: بهره برداری از اموال دولتی باید در چارچوب مشخص و اصولی باشد و با رصدهای مستمر می بایست برای تقویت یا تعیین تکلیف اموال مازاد دستگاه های اجرایی اقدام کرد.
وی خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی از املاک مازادی که در اختیار دارند می توانند در قالب مولد سازی و ساماندهی، ارزش افزوده کسب کنند و اگر به معنای واقعی این اموال مازاد دیگر کاربردی ندارد، برای فروش آن اقدام شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تصریح کرد: پیشنهاد تحویل زمین و ساخت ساختمان بنیاد نخبگان استان سمنان خوب است که مدیریت این بنیاد نسبت به این موضوع اقدام های لازم را انجام دهد.
منصوری ادامه داد: تعدادی از دستگاه های اجرایی مرتبط با بنیاد نخبگان استان دارای امکانات سخت افزاری هستند که با رایزنی می توان برای فعالیت دایم یا موقت بنیاد نخبگان استان در این مکان های اداری و پژوهشی اقدام‌ کرد.

منبع: روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز