روستاها در ابعاد مختلف توسعه می‌یابند

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۲:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۶۸۲۱
روستاها در ابعاد مختلف توسعه می‌یابند
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دغدغه توسعه روستاهای این استان در ابعاد مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی و عمرانی را داریم و روستاها در ابعاد مختلف توسعه می‌یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین جنتی در بازدید از طرح‌های عمران روستایی شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه توسعه نیافتگی روستاها موجب عقب ماندگی شهرها می‌شود اظهار داشت: بنیاد مسکن با توجه به سطح بندی و فازبندی روستاهای دارای طرح هادی نسبت به انتخاب محور توسط دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی با هدف اجرای بهتر طرح بهسازی اقدام می‌کند.

وی بهسازی معابر و ارتقاء کیفیت سطح روستاها را از اهداف اصلی طرح‌های بنیاد مسکن عنوان کرد و افزود: تلاش ما بهره مندی تمام روستاهای محروم شهرستان از مزایای این طرح‌ها بوده و در روستاهایی که اجرای طرح هادی انجام می‌گیرد باید تمام مسائل و مشکلات در همه جوانب به‌طور هم زمان تعیین تکلیف شود تا روستاهای مورد طرح در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی رشد یابند.

جنتی یادآور شد: بسیاری از روستاهای استان که محرومیت و عقب ماندگی مشخصه اصلی آنان در گذشته بود، امروز به برکت انقلاب اسلامی به نماد آبادانی، پیشرفت و توسعه تبدیل شده‌اند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید با تشریح عملکرد بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان بویراحمد تصریح کرد: برای اجرای طرح هادی روستاهای این شهرستان در مجموع 583 هزار و 395 میلیون ریال هزینه شده که در مجموع 27 هزار و 575 خانوار با جمعیتی افزون بر 105 هزار و 97 نفر از مزایای آن بهره مند شده‍اند.

امیدوار صدور سند مالکیت برای مساکن روستایی را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن در این روستاها عنوان کرد و گفت: تا کنون 13538 خانه روستایی در شهرستان بویراحمد صاحب سند مالکیت شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز