معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی تشدید می شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۶:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۷۸۶۵
نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی تشدید می شود
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام دستگاه ها و ارگان های دولتی و غیردولتی، گفت: نظارت بر رعایت این پروتکل ها توسط بازرسان تشدید می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آذر صفایی نیا در ادامه بازدید های دوره ای از دستگاه های اجرایی استان در راستای بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا امروز نیز از اداره کل بنیاد مسکن، دانشکده فنی خواهران، فرمانداری بویراحمد و بیمارستان امام سجاد (ع) بازدید کرد.

مسیولین و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی صفایی نیا را در این بازدید همراهی کردند.

آذر صفایی نیا در حاشیه بازدید از بیمارستان امام سجاد (ع) وضعیت بانوی بارداری که مبتلا به کرونا بوده و به تازگی زایمان کرده نیز مورد بررسی قرار دادند .

صفایی نیا در ابن بازدید از زحمات شبانه روزی کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی تقدیر نمود.

وی در خصوص سرکشی ها با تاکید بر اینکه بازدیدهای دوره ای ادامه دارد، عنوان کرد: هدف از بازدید ها بررسی وضعیت سلامت کارکنان دستگاه ها و مراجعین و  تسهیل خدمات رسانی به ایشان است.

صفایی نیا با بیان اینکه صیانت از سلامت مردم در اولویت کاری ما قرار دارد، بیان کرد: ورود شهروندان بدون ماسک به ادارات ممنوع است.

وی افزود: استفاده از ماسک برای شهروندان و کارکنان در مراجعه به ادارات، مراکز عمومی و وسایا نقلیه عمومی ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به منظور رعایت سلامت مردم ،ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان باید از ورود کارکنان بدون ماسک به ادارات جلوگیری و به ارباب رجوع بدون ماسک خدماتی ارائه نشود.

وی تصریح کرد:  اگر نتیجه آزمایش کرونای کارمندی مثبت اعلام شود و این موضوع را کتمان کند، بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، فرد مذکور متخلف محسوب شده و به جهت عدم احساس مسئولیت در قبال سلامت همکاران و ارباب رجوع به تخلفات اداری معرفی می شود .

صفایی نیا در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه نیازمند همکاری شهروندان برای مقابله با ویروس کرونا هستیم، اظهار کرد: از شهروندان درخواست می‌ کنیم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز