توسط بسیج جامعه زنان استان:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۸۱۴۸
اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در کهگیلویه و بویراحمد
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در این استان پرداخت و گفت: در این هفته بیش از 10 عنوان برنامه متنوع فرهنگی و مذهبی در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سیده ماه منیر گرجی زاده به 21 تیر ماه سالروز قیام خونین مردم مشهد علیه هنجار شکنی رضا خان پهلوی و آغاز هفته عفاف و حجاب  اشاره کرد و به تشریح عناوین و برنا مه های این هفته که تا ۲۷ تیر ماه نیز به طول می‌انجامد، پرداخت.

وی بیان کرد: 21 تیرماه و اولین روز هفته عفاف و حجاب به نام «حیا، عفت، مقاومت فرهنگی و واقعه گوهرشاد» ،۲۲ تیرماه، با عنوان «حیا، عفت و تحکیم خانواده و فرهنگ فاطمی،۲۳ تیرماه، به نام «حیا و عفت؛ فطرت انسانی و مطالبه جهانی»،۲۴ تیرماه، «حیا و عفت؛ زمینه‌ساز ظهور» ، ۲۵ تیرماه، «حیا و عفت؛ امنیت اجتماعی» ،۲۶ تیرماه، با عنوان «حیا و عفت، احترام به قانون و تکریم جامعه»  و ۲۷ تیرماه، نیز با عنوان «حیا و عفت، شکر عملی و تجلی بندگی» نامگذاری شده است.

گرجی زاده ابراز داشت: بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان به مناسبت ۲۱ تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب برنامه های متنوع و گسترده ای را در طول سال جاری پیش بینی و اقدامات لازم را طبق زمان بندی مناسب در دستور کار دارد.

وی افزود: با توجه به فضای ایجاد شده به سبب بیماری کرونا روند اجرایی برنامه ها تغییرکرده و رویکرد اساسی تولید محتوا با محوریت فضای مجازی می باشد.

گرجی زاده اظهار داشت: برگزاری جلسات هم اندیشی جهت گفتمان سازی الگوی سوم مقام معظم رهبری با محوریت سبک زندگی فاطمی همچنین تولید محتوا در فضای مجازی، فضا سازی میادین، بیلبوردها و تیزر شهری با موضوع عفاف و حجاب، و برنامه های گفت و گو محور در شبکه استانی دنا  با محوریت کارشناسان بسیجی از جمله برنامه های این هفته در کهگیلویه و بویراحمد است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تولید انیمیشن (پویانمایی)، مصاحبه با زنان موفق کار آفرین بسیجی، تولید عکس نوشته و اینفوگرافی سخنان رهبری وصیت نامه شهدا احادیث و روایات در مورد عفاف و حجاب را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

گرجی زاده از برگزاری پنج سری مسابقه فرهنگی و هنری متنوع ویژه رده های سنی مختلف در استان خبرداد و گفت: مسابقه طراحی محصولات عفاف و حجاب با عنوان لباس و مد اسلامی روز - لباس و مد اسلامی سنتی، مسابقه ایده پردازی و خاطره زیبا از حجاب، مسابقه نقاشی با مضوعات من حجاب را دوست دارم و پدر و مادر الگوی حجاب فرزندان  از جمله این برنامه هاست.

وی گفت: در برنامه لایو اینستاگرام که با حضور کارشناسان مذهبی و مشاورین اسلامی برگزار می شود درباره عفاف و حجاب بحث و گفت و گو خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل از بانون برتر فعال اجتماعی بسیجی در نهادها و ادارات استان را از دیگر برنامه های هفته عفاف و حجاب اعلام کرد و گفت:  کارگاه های آموزشی مجازی با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی و عفاف و حجاب نیز برگزار خواهد شد.

گرجی زاده تصریح کرد: امروز نیز با حضور در برنامه زنده  شبکه استانی دنا به تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در استان پرداختم .

این مسول یادآور شد: در پایگاه های مقاومت بسیج زنان و نواحی و شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد نیز برنامه های متنوعی در هفته عفاف و حجاب اجرا می شود.

وی تعامل و هم افزایی با نهادهای مختلف و جلسات حضوری و مجازی هیئت اندیشه ورز، کارشناسان و نخبگان به ویژه فعالان فرهنگی استان در جمع بندی برنامه ها نقش بسزایی داشته است .

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هدف اصلی از اجرای برنامه های بسیج جامعه زنان در طول سال گفتمان سازی الگوی سوم مقام معظم رهبری با محوریت سبک زندگی فاطمی و الگوهای برتر استانی و همچنین تربیت کارشناس خواهر در حوزه زن و خانواده با استفاده از ظرفیت نخبگانی موجود در استان می باشد.

 

 

نظر شما