سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۲ تیر ۹۹

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۸۳۵۹
افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۲ تیر ۹۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 34 نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه یک مورد فوتی جدید گزارش شد که این بیمار 46 ساله ساکن دهدشت دچار بیماری مزمن ریوی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: در بیست و دومین روز از تیرماه، 188 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری هستند که 70 نفر مبتلای قطعی  به کرونا میباشند. 

وی با اشاره به اینکه 8 بیمار  کرونایی نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان بستری می باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1663 مورد گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد:  امروز جواب ٨٣ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که درصد موارد مثبت مانند روزهای قبلی افزایشی بود و بیشترین موارد مثبت در شهرستان باشت (۳۵ درصد موارد مثبت) و بقیه موارد در بقیه شهرستان های استان بوده است. 

دکتر یزدانپناه افزود: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های ما به مردم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه ها از مسافرت به استان های همجوار که در وضعیت قرمز و یا هشدار قرار دارند، خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز