مقصود لو:

توسعه بیلیارد در گرو توجه به هیات‌های استانی است

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۴:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۸۵۷۶
توسعه بیلیارد در گرو توجه به هیات‌های استانی است
محمدرضا مقصودلو با اشاره به نقش تعیین کننده هیات‌های استانی در ارتقا ورزش کشور گفت: توسعه جایگاه بیلیارد کشور در گرو توجه به هیات‌های استانی است.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمدرضا مقصودلو سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ استان سمنان با بیان اینکه جذب حامیان مالی برای هیات‌های استانی بولینگ در دستور کار قرار دارد گفت: این مسئله گامی مؤثر در تحقق اهداف توسعه‌ای این رشته ورزشی است.
او با تأکید بر اینکه توسعه جایگاه بیلیارد در کشور در گرو توجه به هیات‌های استانی است افزود: تقویت ظرفیت‌های موجود در این رشته ورزشی از مهم‌ترین رویکرد‌های فدراسیون بولینگ است.
سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس آموزش مربیان و داوران این رشته ورزشی را از دیگر برنامه‌های مهم سال جاری برشمرد و گفت: اعتبار‌های این فدراسیون برای توسعه ورزش در استان‌ها متناسب با ورزشکاران در هر استان تخصیص می‌یابد.
مقصود لو با اشاره به وضعیت مطلوب عملکرد هیات بولینگ استان سمنان در ارزیابی‌های کشوری بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت فعالیت‌های ورزشی، فدراسیون در حال برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن برنامه‌ها در آینده است.
گفتنی است، مهدی جمال با کسب ۹ رأی از ۱۵ رأی رئیس هیات ورزشی بولینگ استان سمنان شد.

 

 
 

 

نظر شما
پرونده ویژه