پس از ۳ ساعت درگیری مسلحانه

کشف یک تن و ۴۹۱ کیلوگرم موادمخدر

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۸۵۸۶
کشف یک تن و ۴۹۱ کیلوگرم موادمخدر
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک تن و ۴۹۱ و نیم کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سردار "عبداله حسنی" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سرنخ‌هایی از انتقال محموله بزرگ موادمخدر توسط اعضای یک باند مسلح از شرق به مناطق مرکزی و پایتخت کشور به دست آمد.
وی افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی گسترده و شبانه روزی بر روی فعالیت‌های اعضای این باند مشخص شد این انتقال در قالب یک کاروان و حفاظت چند خودرو مسلح انجام می‌شود.
فرمانده انتظامی سمنان خاطرنشان کرد: پس از برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد کارشناسی و بررسی تمامی جوانب امر، هماهنگی‌های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات منسجم و مقتدرانه نیز انجام گرفت.
به گفته سردار حسنی، با آغاز عملیات و هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، زانتیای حامل بار در محور خاش ـ ایرانشهر شناسایی و دستور ایست پلیس به خودرو مورد نظر صادر شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان از فرار راننده زانتیا از صحنه و اجرای طرح مهار و تعقیب و گریز خبر داد و افزود: خودرو پس از طی مسافتی متوقف شد و سرنشینان آن به سوی ماموران پلیس تیراندازی کردند و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر آغاز شد.
سردار حسنی گفت: آتش پرحجم ماموران پلیس در این درگیری ۳ ساعته، سوداگران مرگ را مجبور به آتش زدن خودرو و فرار از صحنه عملیات کرد.
وی از مهار آتش توسط ماموران پلیس و کشف یک تن و ۴۰۰ کیلو سوخته تریاک و ۹۱ و نیم کیلو تریاک از خودرو خبر داد و گفت: در این عملیات یکی از قاچاقچیان نیز در صحنه درگیری، دستگیر شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اشراف اطلاعاتی کامل و مطلوب بر تحرکات و اقدامات قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر تصریح کرد: هماهنگی درون سازمانی بین بخش‌های مختلف ناجا در مقابله و مبارزه موثر و همه جانبه با سوداگران مرگ در اوج خود قرار دارد.
فرمانده انتظامی استان سمنان به عموم مردم اطمینان خاطر داد: ماموران جان بر کف ناجا از هیچ تلاش و کوششی برای برقراری امنیت و آرامش هموطنان خود دریغ نمی‌کنند.

 

نظر شما