مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد خبر داد:

۷۰ پروژه ورزشی در استان در دست احداث ،تعمیر و تجهیز می باشد

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۸۶۵۷
۷۰ پروژه ورزشی در استان در دست احداث ،تعمیر و تجهیز می باشد
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد از در دست احداث ،تعمیر و تجیهز 70 پروژه ورزشی در هشت شهرستان استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد از در دست احداث ،تعمیر و تجیهز 70 پروژه ورزشی در هشت شهرستان استان خبر داد.
سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد با بیان این خبر گفت :70 پروژه در هشت شهرستان استان در دست احداث ،تعمیر ،تکمیل و تجهیز می باشد.
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان محل اعتبارات این پروژه ها را استانی ،ملی و هد ایایی خاص وزارت نفت عنوان و از حمایت های استاندار ،معاونین ،وزیر ورزش و جوانان و معاونین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص مکان و تعداد این پروژها افزود:در شهرستان باشت 7 پروژه ، بویراحمد 15پروژه،بهمئی 10پروژه ،چرام 7 پروژه ، دنا 6 پروژه ،کهگیلویه 10 پروژه ، گچساران 12پروژه و شهرستان لنده 3پروژه در دست احداث ،تعمیر ،تجهیز و تکمیل می باشد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد پیشرفت فیزیکی این 70 پروژه را بین 20 تا 100در صد ذکر و بیان داشت :در صورت تکمیل این پروژه سرانه فضای ورزشی استان از 93صدم متر مربع به 96صدم متر مربع ارتقاء خواهد یافت.
علوی، توجه به توسعه زیر ساخت های عمرانی در سه سال گذشته را یکی از دستاوردهای مهم اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه عمرانی برشمرد و اظهار داشت :در سال 1396( 102 پروژه ) از محل اعتبارات استانی و ملی ،در سال 1397 (101 پروژه) از محل اعتبارات استانی ،ملی و هدایای خاص و در سال 1398 (95پروژه ) از محل اعتبارات استانی ،ملی و هدایای خاص توسط حوزه دفتر فنی و مهندسی اداره کل در دست احداث می باشد که خوشبختانه تعدادی از این پروژها افتتاح شده است .

 

نظر شما