در بازدید رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاه از پروژه های عمرانی رخ داد؛

تاکید دکتر عریان بر سرعت بخشی در اتمام پروژه ها

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۸۸۱۲
تاکید دکتر عریان بر سرعت بخشی در اتمام پروژه ها
رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاه یاسوج از پروژه های عمرانی دانشگاه از نزدیک بازدید و در جریان پیشرفت این طرحها قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر عریان در حاشیه این بازدید گفت: 5 طرح عمرانی که از آنها بازدید به عمل آمد در مراحل پایانی کار هستند و باید نسبت به تکمیل با کیفیت این پروژه ها تسریع صورت گیرد.

وی ادامه داد: اجرای اسکلت بتنی دانشکده فنی و مهندسی در فاز اول حدود 50 میلیارد اعتبار به خود تخصیص داده بود که اکنون بیش از 98 درصد کار انجام شده و تا اواسط مردادماه فاز اول این پروژه به پایان می رسد.

رئیس دانشگاه همچنین در بازدید از طرح دکوراتیو آمفی تئاتر و سالن اجتماعات دانشکده منابع طبیعی بیان داشت: این طرح با اعتبار 15 میلیارد ریال در حال انجام است که 90 درصد پیشرفت داشته و تا پایان تیرماه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر عریان افزود: طرح خرید و نصب آسانسور دانشکده منابع طبیعی نیز با اعتبار 8/4 میلیارد ریال 90 درصد پیشرفت داشته و تا 5 مردادماه آماده بهره بردای می‌شود.

وی بیان داشت: پروژه زیرسازی پیست دو و میدانی زمین چمن مصنوعی دانشگاه با 40 درصد پیشرفت و اعتبار 3/5 میلیارد ریال تا آخر تیرماه به بهره برداری می رسد.

دکتر عریان در بازدید از احداث آشپزخانه صنعتی دانشگاه با تاکید بر تسریع در تکمیل با کیفیت این پروژه اظهار داشت: پیمانکار این طرح نیز قول داده تا سه هفته دیگر این پروژه را تکمیل و در اختیار دانشگاه قرار دهد.

رئیس دانشگاه گفت: اعتبار این طرح حدود 7/7 است که بیش از 70 درصد نیز پیشرفت داشته است.

دکتر عریان تاکید کرد: در این بازدید ضمن تاکید بر تسریع در اتمام پروژه ها نسبت به انجام با کیفیت طرح ها نیز تاکید شد.

وی بیان داشت: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها، بسیاری از طرح های عمرانی نیمه تمام دانشگاه به سرانجام رسیده و کیفیت خدمات دهی به دانشجویان نیز بالا می رود.

دکتر گودرزی معاون مالی و اداری، دکتر نیکدل معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر موسوی مدیرطرحهای عمرانی، دکتر امیری مدیرکل حوزه ریاست، خانم بهروزی مدیرمالی و رضوانی مدیر امور دانشجویی در این بازدید رئیس دانشگاه را همراهی می کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز