معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان:

ساخت مدارس جدید در استان سمنان نیازمند عزم همگانی است

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۸۹۹۳
ساخت مدارس جدید در استان سمنان نیازمند عزم همگانی است
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: ساخت مدارس جدید در استان نیازمند مساعدت ویژه خیّران و عزم همگانی آحاد جامعه و مسئولان است.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فاطمه منصوری در دیدار با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان افزود: حضور خیّران برای ساخت مدرسه در استان سمنان قابل ستایش است و این رویه مثبت برای برچیدن شدن تمامی مدارس تخریبی و فرسوده ادامه یابد.
وی خاطر نشان کرد: وجود مدارس فرسوده از دغدغه های مسئولان ارشداستان است که با تلاش دولت و خیران باید این نقص مهم از نظام آموزشی برچیده شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تصریح کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از الگوی های موفق جذب خیّر برای دیگر دستگاه های اجرایی است و در سال های گذشته بسیاری از مدیران با الگوبرداری، از ظرفیت خیّران به نحو شایسته‌ای استفاده کردند.
منصوری ادامه داد: استانداری سمنان در قالب‌های مختلف برای ترویج فرهنگ مدرسه سازی آمادگی دارد و معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان نیز برای نهادینه کردن این فرهنگ با تمام توان تلاش خواهد کرد.
وی افزود: رفع چالش نیروی انسانی در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در سطح ملی و استانی پیگیری خواهد شد .

 

نظر شما