در دیدار نماینده ولی فقیه استان و مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مطرح شد

تاکید به فریضه نماز در حوزه ورزش و جوانان استان

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۹۲۳۰
تاکید به فریضه نماز در حوزه ورزش و جوانان استان
در دیدار علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج بر اهمیت و توجه جوانان و ورزشکاران به فریضیه نماز تاکید شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ در دیدار علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج بر اهمیت و توجه جوانان و ورزشکاران به فریضیه نماز تاکید شد .
حسینی ، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید فرهنگ ورزش تبدیل به یک باور شود، گفت: می توان از ظرفیت جوانان عضو گروه های مختلف ورزشی برای شرکت در نماز جمعه و بهره بردن از فیوضات معنوی نماز استفاده کرد.
 

آآیت الله سید نصیر حسینی در نشست با علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اگر در زمینه ورزش و جوانان سرمایه گذاری کنیم، شاهد آثار مثبت آن در زمینه کنترل بیماری ها، افسردگی، کاهش هزینه های درمانی، مرگ و میر، ارتقاء سلامت عمومی، آرامش روحی و روانی، جلوگیری از بزهکاری و ... خواهیم بود.

سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید در هر استان، شهر و یا بخش شرایط ورزش برای مردم و سلامتی آنها فراهم شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان پیگیر وضعیت ورزش در اداره ها، نهادها و سازمان ها، مدارس و ... باشد که در شورای اداری این موضوع به تصویب برسد.

آیت الله حسینی خواستار فرهنگ سازی در زمینه ورزش در جامعه شد و ادامه داد: با توجه به تهیه نقشه جامع فرهنگی و مذهبی در استان و شهر یاسوج، باید در این نقشه بحث سرانه فضای ورزشی لحاظ شود.

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه باید ظرفیت های ورزشی در دسترس نوجوانان و جوانان باشد، گفت: می توان در فضای بیرون مساجد، پارک ها، مکان های فرهنگی و سایر اماکن مرتبط توجه به امر ورزش را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ ورزش تبدیل به یک باور شود، گفت: می توان از ظرفیت جوانان عضو گروه های مختلف ورزشی برای شرکت در نماز جمعه و بهره بردن از فیوضات معنوی نماز استفاده کرد.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر آمادگی طلاب و روحانیون برای برگزاری کلاس های اخلاق برای گروه های مختلف ورزشی، گفت: می توان در سالن های ورزشی از احادیث مختلف در راستای انجام تبلیغات محیطی و بالابردن بنیه معنوی ورزشکاران استفاده کرد.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه باید فرهنگ ورزش تبدیل به یک باور شود، گفت: می توان از ظرفیت جوانان عضو گروه های مختلف ورزشی برای شرکت در نماز جمعه و بهره بردن از فیوضات معنوی نماز استفاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز