مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

صرفه جویی ۲۰ مگاواتی برق در استان

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۹۳۸۶
صرفه جویی ۲۰ مگاواتی برق در استان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از صرفه جویی روزانه 20 مگاوات برق در مناطق مختلف استان همزمان با ساعات اوج بار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ داوود راهزادی با بیان این مطلب گفت: براساس برنامه های زمان بندی شده مرکز پایش، روزانه شاهد 20 مگاوات صرفه جویی برق در استان هستیم. 

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته برای مدیریت مصرف برق در این استان اظهارداشت: سهم برق مصرفی اعلان شده از سوی شرکت توانیر در استان کهگیلویه و بویراحمد روزانه 389 مگاوات بوده که البته میزان مصرف برق در این استان تا مرز 430 مگاوات هم رفته است. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تمهیدات مختلفی که از سوی مرکز پایش انجام گرفته روزانه 20 مگاوات برق از محل مصرف تعرفه های کشاورزی و صنعتی در ساعات اوج بار صرفه جویی می شود. 

راهزادی با تاکید بر همراهی مشترکین برق در زمان ساعات اوج بار جهت مدیریت مصرف خاطرنشان کرد: برای مدیریت مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد روزانه حدود 2 هزار انشعاب کشاورزی و صنعتی براساس تفاهمنامه های منعقد شده قطع می شود. 

وی گفت: مشترکین باید در ساعات اوج بار روز و شب از روشن نگه داشتن وسایل پُر مصرف الکتریکی خودداری کرده تا شاهد خاموشی های با برنامه و بی برنامه بر روی شبکه های برق این استان نباشیم. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد طول شبکه های برقرسانی فشار متوسط و ضعیف در این استان را حدود 10 هزار کیلومتر عنوان و خاطرنشان کرد: تامین برق پایدار در این استان بدلیل پراکندگی، کوهستانی و سخت گذر بودن مناطق بسیار سخت و طاقت فرسا است. 

راهزادی تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را 265 هزار اشتراک ذکر و یادآورشد: 210 هزار اشتراک برق از این تعداد را مشترکین خانگی بخود اختصاص داده اند. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز