۲۲۷کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۵:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۹۳۹۰
۲۲۷کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور شیراز - گچساران در این استان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سردار مهدی انصاری اظهار داشت:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان و شهرستان گچساران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و سربازان گمنام امام زمان  (عج) ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در حین پایش خودروهای عبوری در محور شیراز - گچساران به سه دستگاه خودرو مشکوک و به آنان دستور توقف دادند.
وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها مقدار ۲۲۷ کیلو تریاک که به طرز ماهانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
انصاری ابراز داشت: دراین راستا سه قبضه سلاح جنگی به همراه ۲۹۶ عدد تیر جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
وی افزود: چهار نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو ها که شامل ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سمند بود نیز به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و افزود: شهروندان پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و گزارش های خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان، هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی گچساران نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی در این شهرستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی دارد.
سرهنگ محمد موسوی افزود: در این رابطه بیش از ۱۴۰ نفر از توزیع  کنندگان مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز