تشریح عملکرد و مبارزه کرونایی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۹۴۰۹
تشریح عملکرد و مبارزه کرونایی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح عملکرد این تیپ و مبارزه با کرونا گفت: شبانه روز برای شکست این ویروس منحوس کنار مردم و مسئولان بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سردار حسن حکمتیان در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: به پاسداران خود گفتیم هر خانه پاسدار باید یک پایگاه سلامت و هر خانواده پاسدار سفیر سلامت باشد و همه گردان‌های ما ورود پیدا می کردند و ۳۳۵ هزار ماسک  و دستکش و روپوش... تولید کردیم.

وی عنوان کرد: راه اندازی ایستگاه غربالگری و سلامت،  تولید لباس و تجهیزات بیمارستانی، گندزادیی معابر و اماکن عمومی و تامین 152 هزار لیتر آب ژاول و توزیه در بین دهیاران روستاهای مختلف نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده در ایام کرونایی توسط تیپ 48 فتح است.

حکمتیان با اشاره به بسته بندی و نگهداری مواد غذایی و  ترابری با هدف تحقق دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه کمک‌های مومنانه، ابراز کرد: تیپ 48 فتح با رایزنی و پیگیری‌های انجام شده یک میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان اجناس غیرنقدی تامین و در اختیار خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع کرد.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تلاش برای رفاه و آرامش مردم را برای خود اولویت می‌دانیم، ادامه داد: این تیپ در دوران مختلف از جمله عملیات‌های مختلف شامل والفجر 8، کربلای 5، کربلای 4 و بیت المقدس نقش آفرینی کرد و در واقع حماسه پد خندق در تاریخ پرافتخار این یگان می‌درخشد.

حکمتیان با بیان اینکه ماموریت تیپ 48 فتح متناسب با تهدیدها و بحران‌ها تعریف می‌شود، خاطرنشان کرد: دلاوری‌ها این تیپ در مبارزه با گروهک‌های تروریستی پژاک، الاهوازیه، کومله و دموکرات و گروهک تروریستی ریگی ماندگار است.

وی تصریح کرد: تیپ 48 فتح در عملیات مهار آتش سوزی جنگل‌ها، جستجوی پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، در سیل سال گذشته  در مناطق محروم دور دست سیلاب و کلوار، زیلایی، دیشموک، غرق شدگی در رودخانه‌ها و بارش برف خدمات رسانی خوبی داشته است.

وی گفت: تعاملات خوبی با ادارات داریم هر جا که گفتند زمین‌های کشاورزی و کانال‌ها نیاز به ساماندهی دارند حضور پیدا کردیم.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد  ارتقای درجه خود را مدیون و مرهون هم استانی‌ها در طول ۴۱ سال اخیر و همچنین رشادت‌های رزمندگان استان و جامعه بزرگ ایثارگری دانست و گفت: تیپ 48 فتح ماحصل همه رشادت‌های استان بوده و اکثر شهدای استان از این تیپ هستند که به ندای ملکوتی امام انقلاب لبیک گفتند.

سردار حکمتیان یادآور شد: نیاز به کار جهادی و انقلابی داریم و رسانه‌ها در برابر خون شهدا و در برابر اعتقادات و باورهای مردم مسوول هستند و باید تلاش مضاعف باشد دشمن به دنبال تجاوز فکری است و شما خبرنگاران هم فرمانده در حوزه فرهنگی هستید شما کار بسیار سخت مطالبه‌گری دارید و باید به شما رسانه‌ها افتخار کرد وقتی رسانه‌ها ورود پیدا کردند همه حرکت می‌کنند و اگر خودتان در بحران‌ها نباشید دیگران هم حضور پیدا نمی‌کنند.

وی در پایان گفت: به دنبال بالا بردن سطح توانایی خود هستیم و این اقدامات اصلا در ماموریت‌های ما تعریف نشده اما اعتقاد به در کنار هم بودن را داریم و امروز این کار در دستور کار ماست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز