مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برخورد قاطع و شدید با گرونفروشان و محتکران و اخلالگران بازار

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۹۴۸۰
برخورد قاطع و شدید با گرونفروشان و محتکران و اخلالگران بازار
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه جلسه مشترک با دادستانی و معاونت پیشگیری دادگستری استان با صنعتگران و تولید کنندگان از برخورد شدید با اخلاگران اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ صالحی مدیرکل تعزیرات استان در نشست جلسه فوق العاده با دادستان و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با صنعتگران و تولیدکنندگان اظهار کرد: تخلفات در شرایط کنونی را مستلزم برخورد جدی نهادهای حکومتی و بازرسی دانست و افزود کسانی که در شرایط فعلی پیش آمده به نیت احتکار سوء استفاده در عرضه کالا به بازار و گرانفروشی کنند قطعا برخورد جدی تعزیرات را به دنبال خواهد داشت وی با بیان اینکه نواسانات نرخ ارز در بازار  تاثیر داشته اما نباید بستری برای تخلفات صنفی شود و یا عدم ارائه کالای مورد نیاز مردم به جامعه و بازار التهاب وارد کند.

صالحی مدیرکل تعزیرات ؛ از برخورد شدید دادستانی و تعزیرات با افزایش قیمت بیش از مبلغ مصوب شده را خواهد داشت،

ملک حسینی دادستان مرکز استان در این جلسه تاکید کرد: هر گونه افزایش قیمت خودسرانه که از طریق مراجع قانونی تشخیص داده شود با برخورد شدید دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی مواجه خواهد شد.

حسنی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در جلسه هم گفت: هرگونه بی ثباتی در بازار مسکن و ساخت ساز ناشی از افزایش خودسرانه قیمت بتن را تحمل نخواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز