نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

دولت و مجلس بدون توهین به یکدیگر در راستای اعتلای نظام گام بردارند

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۹۷۷۲
دولت و مجلس بدون توهین به یکدیگر در راستای اعتلای نظام گام بردارند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز ایران اسلامی برای آبادانی و توسعه همه‌جانبه، بیش از هر زمانی نیازمند هم‌سویی و هم‌گرایی نهادهای حاکمیتی است و بدنه دولت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با حفظ ادب و کرامات انسانی و بدون توهین به یکدیگر در راستای اعتلای نظام گام بردارند.

به گزارش برنا از اراک،آیت‌الله  قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی افزود: حفظ وحدت و انسجام ملی، اعتماد بیش از گذشته به مقام معظم رهبری، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باید سرلوحه امور تمامی لایه‌های اجتماعی کشور قرار گرفته و با همت و کار مضاعف مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور هر روز کم‌رنگ تر از گذشته شود.

وی مجاهدت در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و پاسداری از ارزش‌های انقلابی وظیفه اصلی مدیران عنوان کرد و اظهار داشت: حفظ و تقویت امنیت و اقتدار نظام اسلامی در مقابل تبلیغات منفی دشمنان از دیگر وظایف جامعه مدیریت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: انگیزه‌های الهی، افزایش رضایتمندی عمومی، تلاش برای توسعه و بالندگی کشور و تقویت بنیه اقتصادی مردم به خصوص اقشار ضعیف و کم‌درآمد باید سرلوحه کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد و خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای ماموریت‌های محوله بهره بگیرند.

امام جمعه اراک اظهار داشت: اختلاف نظر و سلیقه در تمام لایه‌های مدیریتی وجود دارد اما هنر مسئولان باید این باشد که با وجود این اختلافات، نسبت به حل مشکلات مردم بکوشند و  توسعه همه جانبه، سازندگی و آبادانی میهن اسلامی را در دستور کار قرار دهند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: مسیر انقلاب اسلامی که امام راحل از سال ۱۳۴۲ برای ملت ایران ترسیم نمودند همان مسیر و سیره انبیاء و اولیای الهی است و ملت ایران به هیچ عنوان حاضر نیستند از این مسیر که خیر دنیا و آخرت را به دنبال دارد خارج شوند.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در صدد تخریب نظام اسلامی، ناامید کردن مردم از آینده انقلاب و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان هستند که نقش مدیران در خنثی سازی این توطئه‌های دشمنان بیش از دیگر اقشار جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، شناسایی و برخورد با مدیران فاسد را از مهمترین راه‌های سلامت نظام اداری و افزایش سطح رضایتمندی مردم عنوان کرد و گفت: شبکه‌های نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی باید نسبت به این مسئله مهم دامنه فعالیت خود را تقویت کنند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه استان مرکزی در مرحله نخست شیوع کرونا موفق عمل کرد، ادامه داد: در این مرحله نیز با رعایت مسائل بهداشتی از سوی آحاد مردم و مدیریت کارآمد مسئولان می توان میزان آسیب‌پذیری جامعه از این ویروس را کاهش داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز